Wat is het laatste wat je zegt tegen je fjord als je weggaat
's avonds heb ik eigenlijk nooit zo'n vast ritueel.
Maar ik ga ook niet echt weg natuurlijk, als Vera ergens anders logeert krijgt ze nog wel een paar knuffels voor ik weg ga.
Vanmiddag toen ik Vera na het rijden in het land zette zei ik: hou es op, doe effe normaal ja! ik kon niet eens normaal het halster afdoen namelijk want ze wilde zo graag weg. Dus van een knuffel of zo iets kwam helemaal niets terecht.
's morgens heb ik wel een ritueel, dan zeg ik ze alle 10 persoonlijk goede morgen met een koosnaampje erbij en dan vraag ik of ze lekker hebben geslapen (meestal geven ze niet eens antwoord maar kijken gelijk in hun voerbak) maar goed het is nou eenmaal zo
Maar ik ga ook niet echt weg natuurlijk, als Vera ergens anders logeert krijgt ze nog wel een paar knuffels voor ik weg ga.
Vanmiddag toen ik Vera na het rijden in het land zette zei ik: hou es op, doe effe normaal ja! ik kon niet eens normaal het halster afdoen namelijk want ze wilde zo graag weg. Dus van een knuffel of zo iets kwam helemaal niets terecht.
's morgens heb ik wel een ritueel, dan zeg ik ze alle 10 persoonlijk goede morgen met een koosnaampje erbij en dan vraag ik of ze lekker hebben geslapen (meestal geven ze niet eens antwoord maar kijken gelijk in hun voerbak) maar goed het is nou eenmaal zo
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- Lindatjuhhh
- Contacteer:
Sávonds als ik de laatste keer wegga, zeg ik: Dag lieve vriend, tot morgen. En tegen de schetjes, dag ukkies,en alledrie krijgen ze een aai, of een knuffel.
Maar ik ben de hele dag bij huis en loop tig keer per dag heen en weer,en praat ik altijd tegen ze.Mijn buurman denkt vaak dat ik iets tegen hem zeg,(zit een hoge heg tussen ons).
Maar ik ben de hele dag bij huis en loop tig keer per dag heen en weer,en praat ik altijd tegen ze.Mijn buurman denkt vaak dat ik iets tegen hem zeg,(zit een hoge heg tussen ons).
en toen kwam pino en scheen de zon in mijn hart.
Ik ben heel erg wat dat betreft... Trix heeft een poos op het randje van de dood gezweefd, en elke dag als ik wegging zei ik dan 'Beterschap!'. En eigenlijk is dat er een beetje in gebleven. Toen ik jonger was ben ik altijd bang geweest dat er iets gebeurde met haar als ik het niet zei. haha, vandaar dat het is gebleven denk ik...
Dag lieve, lieve Trix... 

Heb ik ook wel gehadsiets schreef:Toen ik jonger was ben ik altijd bang geweest dat er iets gebeurde met haar als ik het niet zei. haha, vandaar dat het is gebleven denk ik...

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Als ik van stal wegga na de knuffel zeg ik altijd: "Dag stuk/ lekkerding, vrouwtje komt morgen (/zaterdag) weer (als ik vrijdag koopavond heb). Lief zijn he?" Dan staat 'ie me echt zo aan te kijken van "nu al, je bent er net!" En loop ik meestal nog ff terug voor een knuffel.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Volgende keer gaan we echt langer grasjes eten hoor Rein!!
Zeg het iedere keer maar, vergeet het ook iedere keer.. Dus als troost ben ik zondag met Reinar wel een dik uur grasjes wezen eten... (rein dan natuurlijk, gras smaakt me niet zo
, al leek het mn vriend een stuk goedkoper als iedereen gras ging eten hehe)
Zeg het iedere keer maar, vergeet het ook iedere keer.. Dus als troost ben ik zondag met Reinar wel een dik uur grasjes wezen eten... (rein dan natuurlijk, gras smaakt me niet zo

Ctje 

Oud topic! 

Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!