(Zondag had ik een wedstrijd en het is zondag,maandag en dinsdag kermis) Dus vandaar deze late reactie...
Maar we vertrokken om kwart voor 7, toen Esther en Wodan opgehaald en toen vertrokken we richting Heemstede.
Ik vond het heel erg gezellig en leuk om zoveel FW mensen bij elkaar te zien! We stonden gezellig bij Iza, Cosimo, Aryn, Vera, Taco en Winsten.
Ik was nog naar het secretariaat gegaan om het nieuwe nummer van Odin op te halen. Dat werd allemaal geregeld en ik mocht m'n oude nummer weggooien.
Eerst had ik de veulens bekeken en Aryn. (wat een prachtig paardje is dat toch

Niet lang daarna mocht ik met Vickey in de ring. Ze was onwijs druk en ze was de hele tijd aan het dribbelen. Toen moest ik er weer uit want ze moest voor de stamboek keuring.
Ze is gemeten op 1.46. Volgens mij veelste hoog, maar je weet hoe dat gaat..
Toen weer terug in de ring, en toen was ze al wat rustiger.
Het ging erg goed, en we mochten als 2de opstellen.
Maar ze was wel 1ste van de 3-7 jarige merries met 39 punten!

Dit was haar lijstje:
Rastype: 8
Lichaamsbouw: 7
Beenstanden: 7
Gangen: 9
Algemeen indruk: 8
Superlijstje dus!
Daarna werd de rubriek voorlopige modelmerries omgeroepen, en Odin d'r naam ook.
Dus ik ging naar v.Bon toe, om te zeggen dat Odin was overgeschreven naar de modelmerries, dat hadden we ook immers afgesproken via de telefoon.
Maar toen begon hij een beetje boos een preek te houden dat hij alles had teruggedraaid en dat ze bij de voorlopige modelmerries moest omdat ze niet in het jaarboek van 2005 stond geregistreerd als modelmerrie.
(Als ze dat nou meteen door de telefoon hadden gezegd, dan was er niks aan de hand geweest...maar nu had ik me er al op 'voorbereid' dat ze bij de modelmerries mocht lopen en toen hij vertelde hoe het precies zat snapte ik er dus niks van, en dat begreep hij weer niet enz.)
Daarna had ik ff een traantje weggepinkt, vanwege zijn reactie en vanwege de teleurstelling dat ze niet bij de modelmerries mocht.
Maar....ze werd toch eerste geplaatst (van de 2

Later die dag mochten Odin en Vickey meelopen voor de kampioenschappen voor 3 jaar en oudere merries.
En Odin werd kampioen en vickey reserve kampioen!!!!

Later werd Odin nog reserve dagkampioen!! Ook echt helemaal geweldig!! En Aryn had de mooie titel van dagkampioen, helemaal super!

Ik vond het echt een leuke dag, en volgend jaar zijn we uiteraard weer van de partij...
en dan (als het goed is) met 4 paarden