Ja hoor het boekje is er eindelijk!
- nancy imka
Ik kwam vanmiddag terug van de 2 daagse, zegt moeders dat het boekje binnen is. Boekje is dus ook al lang en breed uit inmiddels.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Hele mooie foto van Vinga trouwens Andrea! Wauw!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
toen we terug waren uit heemstede lag ie op tafel, ik heb hem natuurlijk gelijk mee naar buiten genomen en doorgebladerd.
Toen ik Aryn zag riep ik: Kijk Aryn staat er al in, ze hadden zeker een vooruitziende blik.
Overigens had martin dat ook, want die zei 's morgens al: Laad die prijzen alvast maar in, dan kunnen we naar huis. We hadden uiteindelijk met 2 paarden 6 bekers mee naar huis. (wel erg aso toch?)
Ik heb het inschrijfformulier gemist, maar heb ook alleen maar even snel doorgekeken. we gaan het snel invullen.
Toen ik Aryn zag riep ik: Kijk Aryn staat er al in, ze hadden zeker een vooruitziende blik.
Overigens had martin dat ook, want die zei 's morgens al: Laad die prijzen alvast maar in, dan kunnen we naar huis. We hadden uiteindelijk met 2 paarden 6 bekers mee naar huis. (wel erg aso toch?)
Ik heb het inschrijfformulier gemist, maar heb ook alleen maar even snel doorgekeken. we gaan het snel invullen.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- nobbygaard
- nobbygaard
heb hem net ook gelezen...
was ongeveer 10 minuten thuis van vakantie en toen zat ik al weer lekker op de bank te lezen
wat ik wel gek vindt, is dat je je op kan geven voor de proeven, maar er nergens een datum staat
moet ik toch ook wel weten met mijn werk/trailer en dergelijke
was ongeveer 10 minuten thuis van vakantie en toen zat ik al weer lekker op de bank te lezen

wat ik wel gek vindt, is dat je je op kan geven voor de proeven, maar er nergens een datum staat

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
die krijg je altijd heel kort van te voren door, omdat ze eerst willen weten hoeveel mensen zich ervoor opgeven.Ydel schreef:heb hem net ook gelezen...
wat ik wel gek vindt, is dat je je op kan geven voor de proeven, maar er nergens een datum staat![]()
Ik vind het ook erg lastig, want het komt er op neer dat ik altijd alleen moet. Cor moet namelijk een week of 6 van te voren zijn voorkeursvrije dagen opgeven en dat lukt nooit op zo'n korte termijn.
Muis Keurmerrie!
Ik zit met hetzelfde "probleem". Kan niet een week van tevoren aankomen dat ik vrij wil hebben. Bovendien is zoiets natuurlijk het meest praktisch in het weekend, maar ik geloof dat het bijna allemaal doordeweeks is of niet?
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Kan je het dan ook hier neer zetten wat ze gezegd hebben?Marijke&Rosco schreef:Ik waag straks wel even een belletje naar het stamboek..
Ik zit met hetzelfde probleem, mijn vader moet vaak werken
overdag en ik moet zelf naar school/studie. Wel vervelend dat
ze geen data hebben, zodat je je daarvoor kan opgeven, dan
zouden er misschien wel veel meer mensen mee doen die nu
afhaken omdat ze niet weten wanneer het precies is

Ereplaatsje voor