Het was iig alweer een jaar geleden dat ik daar voor het laatst was geweest. Daarna had ik ervoor gekozen om geen les meer te nemen omdat ik voor een heel jaar betaalde en ik ging eigenlijk maar een half jaar heen (ivm het donker worden, en ik moet altijd over de weg heen)
Maar goed, vandaag dacht ik: 'Laat ik eens naar de les gaan, met Vickey'
Vickey moet namelijk zaterdag én zondag presteren, en dan komt ze weer eens op een ander terrein.
Thuis gaat het allemaal wel heel erg goed, maar op een ander terrein is het toch even wennen.
Maar het viel allemaal erg mee hoe ze deed. Ze draafde braaf haar rondjes. Annemarie (m'n lesgeefster) die vond haar wel érg dik

Ze zei nog: "Zo dik, en dan nog zo braaf lopen"
Vickey deed eigenlijk alles wel braaf wat ik vroeg, op de diagonaal een overgang naar de stap en dan meteen een paar passen wijken en weer wegdraven. Super! Een paar passen middendraf. Super! Halsstrekken. Super! (dat doet ze overigens altijd erg braaf)
Op het laatst zei Annemarie dat ze Vickey wel érg leuk vond. En dat ze alles heel netjes deed. Ze zei ook nog: 'Die 6 punten heb je zeker gehaald in 3 wedstrijden neem ik aan?' Toen zei ik nog: 'Nee, in 2 wedstrijden

Zegt ze:"Kijk, dat bedoel ik nou..ze loopt ook zo leuk"
Op het laatst gingen we keertwendingen oefenen, en ja hoor...ook dat deed ze. Natuurlijk niet perfect, er was nauwlijks sprake van stelling/buiging maar ze draaide wel goed d'r rondje en dat is het begin

Het was weer hard werken de eerste les, maar we kregen heel veel complimenten en dat motiveerd toch weer om nog een keer naar de les te gaan

En ik ben ook supertrots op Vick dat ze zo braaf was (of het kwam door het weer

Hopelijk is ze zaterdag en zondag ook zo lief!