Bijna 4 maanden oud en ontzettend eigenwijs

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bijna 4 maanden oud en ontzettend eigenwijs

Bericht door Reinou » wo 13 sep 2006, 15:19

Jep, da's Cajra!

Ik had vanochtend eerst Woudina gereden (wat overigens super ging, topfjord :+:) en daarna zou ik Karlien nog even doen. Haar samen met Cajra uit het land gehaald (dat snapte Caj dan weer wel) en toen gaan poetsen. Cajra vond het gras zo lekker dat die lekker is blijven eten. Dat is dan wel makkelijk, heb je geen omkijken naar :D

Vervolgens heb ik Karlien gezadeld en ben opgestegen. Nog ff bij Cajra gaan kijken, wilde Karlien graag. Maar Cajra had geen belangstelling dus toen zijn we het zandpad opgegaan. Cajra ondertussen druk hinneken en crossen. Karlien vond het allemaal wel best en heeft geen een keer omgekeken.

Overigens nog een heerlijk galopje gemaakt, dat zit zo fijn :+: En de terugweg was Karlien superrelaxt, lekker aan een lange teugel met het koppie laag. Volgens mij vond ze het heerlijk om ff zonder kind te zijn.

Toen we weer op stal kwamen had Cajra dorst dus die ging toch maar drinken. Later beide meegenomen, Karlien in het land gezet maar Cajra wilde natuurlijk niet. Heb echt alles geprobeerd, van richting de ingang duwen tot opjagen. Haar ook nog geprobeerd te vangen, maar daar deed ze niet aan uiteraard O:) Draadje omhoog gehouden zodat ze eronder door kan, maar nee hoor..... Uiteindelijk heb ik Karlien meegesleept naar de ingang en toen draadje open gedaan, mevrouw was er zo. *zucht*

Jullie kunnen je denk ik wel voorstellen dat ik het inmiddels aardig warm had? O:) Is overigens ook niet zo verwonderlijk met deze warmte...
Evaliensvenna
Contacteer:

Bericht door Evaliensvenna » wo 13 sep 2006, 15:49

hahaha wat klinkt dat bekend!
Karlien is een hele relaxte moeder en vind het zalig om ff zonder kind te zijn, altijd al zo geweest!
Karlien galopeerd idd lekker, maar wel scheef als je niet oplet he?
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » wo 13 sep 2006, 16:10

Ja best wel scheef idd, maargoed, is ook niet zo raar want ze heeft natuurlijk een tijdje niet zoveel gedaan :D
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
lisette

Bericht door lisette » wo 13 sep 2006, 16:36

Hahaha veulens kunnen idd super eigenwijs zijn!! :))

Collin wilde laatst ook ECHT NIET de stal in, hij durfde er niet langs, nou we konden proberen wat we wilden maar hij was gewoon sterker!! :o Dus dan maar aan mama vast he, want mama is wel sterker O:)
Charret

Bericht door Charret » wo 13 sep 2006, 17:32

Ze kunnen zich nog zo heerlijk aanstellen en overal 'bang' voor zijn zonder dat ook maar iemand het ze meteen kwalijk neemt. Want ze zijn zooo lief!! Hahaha. Geen foto's gemaakt, Reinou? :P
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Hilde

Bericht door Hilde » wo 13 sep 2006, 17:51

Wat heerlijk dat je zo lekker kan gaan rijden bij Woudina,Reinou!
Klinkt hartstikke luek om zo lekker buiten te gaan rijden.
We verwachten binnekort dan ook wel foto's,he?
11-06-2008:Rust zacht grote,stoere Kor!
Evy
Contacteer:

Bericht door Evy » wo 13 sep 2006, 19:18

Oh dat klinkt echt lekker zeg, dat je je zo kan vermaken met die paardjes!
Zo te horen klinkt Woudina echt als een toppaardje, misschien wordt het eens tijd om langs te komen bij jullie? O:)
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! *-:)

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
douwina

Bericht door douwina » do 14 sep 2006, 07:10

Haha ik had maandag precies hetzelfde. Ook lekker op Karlien gehobbeld en Cajra stond heerlijk te smikkelen in het land. Toen ik Karlientje weer naar de wei bracht wou Cajra ook niet mee. Ik had gelukkig hulp, dus toen was het zo gepiept :D Maar ik kan me je zweethoofd helemaal voorstellen :D
Evy schreef:Oh dat klinkt echt lekker zeg, dat je je zo kan vermaken met die paardjes!
Zo te horen klinkt Woudina echt als een toppaardje, misschien wordt het eens tijd om langs te komen bij jullie? O:)
Ja, moet je doen gezellig!
Afbeelding
Annemarie

Bericht door Annemarie » do 14 sep 2006, 07:22

Nou, klinkt allemaal super Reinou (behalve je rode hoofd dan he? :D ). Leuk joh dat je nu zoveel leuke paardjes hebt om te verzorgen, rijden en tutten. En erg gezellig natuurlijk. En Cajra, tsja, gewoon een iegen Fjorden-willetje he? O:)
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » do 14 sep 2006, 07:24

Cajra zal dan wel gedacht hebben, zolang je alleen bent kan ik je wel aan }-) Naja, uiteindelijk wilde ze toch wel naar mams toe gelukkig hihi.

@ Eef: ja doen hoor!! Je zegt maar wanneer je kunt O:)
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
Plaats reactie