Zorro aan het werk! [Update pag. 2]
Ik zei al dat ik zou proberen ze te plaatsen, maar ik had er gisteren geen puf meer voor. Kwam om 22.00u thuis, eind met de hond gewandeld en toen ben ik lekker gaan douchen en slapen. Ze komen echt wel!
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

Weer even een updateje...
Hij doet het echt super. Hij heeft van de week een keer aan de dubbele longe gelopen om te oefenen met het stuur. Rare lijn achter achterbenen natuurlijk en dat vond hij wel vreemd maar niks bokken of rennen! Gisteren aan de longe onder de man gedraafd en weer niks aan de hand, lekker oortjes erop en twee kanten gedaan. Daarna nog even los onder het zadel gestapt en wat stuur geoefend. Hij gaat steeds beter naar de stemhulpen luisteren en met afzadelen (in de bak) stond meneer keurig stil
die pony zet echt geen stap verkeerd en als je niet beter wist zou je denken dat hij gewoon alles kent...Natuurlijk snapt hij nog niets van been maar vanuit stilstand naar stap drijven zit er er ook al op bij hem. En zeker niet onbelangrijk de rem doet het!!
Ja ik weet het de foto's nog steeds niet geplaatst maar heel bijzonder zijn ze toch niet. Jessica heeft ze al wel even gezien trouwen
. Ik hoop dat ze van het weekend tijd heeft om even te komen dan kan ze haar eigen pony even testen.
We wisten het natuurlijk al maar....Zorro is voor mij nu ook omgedoopt tot superpony.
Bokken heeft hij trouwens nog niet gedaan!
Hij doet het echt super. Hij heeft van de week een keer aan de dubbele longe gelopen om te oefenen met het stuur. Rare lijn achter achterbenen natuurlijk en dat vond hij wel vreemd maar niks bokken of rennen! Gisteren aan de longe onder de man gedraafd en weer niks aan de hand, lekker oortjes erop en twee kanten gedaan. Daarna nog even los onder het zadel gestapt en wat stuur geoefend. Hij gaat steeds beter naar de stemhulpen luisteren en met afzadelen (in de bak) stond meneer keurig stil

Ja ik weet het de foto's nog steeds niet geplaatst maar heel bijzonder zijn ze toch niet. Jessica heeft ze al wel even gezien trouwen

We wisten het natuurlijk al maar....Zorro is voor mij nu ook omgedoopt tot superpony.
Bokken heeft hij trouwens nog niet gedaan!
Morgan!! 

- jezzikaatje
- Contacteer: