Rijd ik op een pad met aan weerszijden bosjes en struiken en zie ik in de verte mensen met 2 honden. Nisko zag ze ook al, maar die is honden gewend, dus niets aan de hand. Op een gegeven moment zien die mensen mij en lijnen de honden aan. Is altijd wel prettig, hoewel Nisko er niets omgeeft als ze los lopen.
Zie ik die mensen ook ineens omdraaien en ineens waren ze uit het zicht

Kom ik na 50 meter bij de plek waar ze ongeveer waren. Komt er ineens een herrie uit de bosjes, een geblaf van jewelste. Wat blijkt nou, waren ze met honden an al half in/achter de bossen gaan staan. Ik schrok me wild en Nisko ook

Misschien waren die mensen enurm bang voor paarden, maar dit was wel het meest onhandige wat ze konden doen. Als ze gewoon door zouden lopen, gebeurt er helemaal niets. Nou is Nisko gelukkig niet zo dat ze er vandoor vliegt, maar je zou maar een iets heter paard hebben denk ik dan wel eens. Aangezien Nisko toen haast had ben ik ff doorgereden, anders zou ik ze ff uitgelegd hebben dat ze gewoon beter in het zicht kunnen blijven, gebeurt er ook niets. Pfffffft, soms...