Er waren 10 rubrieken en Odin en Vickey zaten in rubriek 5 en Anne in rubriek 10 (de KWPN'ers)
Na lang wachten mochten dan uiteindelijk Odin en Vickey. Ik was de voorbrenger van Odin en Mop mocht Vickey in de hand houden

Mocht ook wel want Vickey was oervervelend!
Damn, wat een uitslover is dat zeg! Ik weet iig dat ze in Heemstede een bitje in krijgt, want met een halster is ze niet te houden
(het hoofd van Mop sprak boekdelen, die was zo rood

Maar goed, eerst met z'n alle in de ring en daarna iedereen eruit. En dan moest je omstebeurt erin.
Toen Odin mocht was ze alleen maar aan het klieren. De hele tijd om willen draaien om naar Vickey toe te willen. Ook vooral niet stil staan bij het opstellen

Maar ze draafde iig wel heel hard, en dat is het belangrijkst!
Uiteindelijk mocht iedereen weer de ring in en kwam de uitslag.
Odin was 1ste van de fjorden en Vickey was 3de (van de 5)
Het commentaar was dat Odin veel uitstraling had en ruim draafde.
En over Vickey zeiden ze dat ze te dik was

Na lang wachten mocht Annelien eindelijk.
We vielen wel erg op in die rubriek, want ze was de enige jaarlinger.
Voorderest liepen er allemaal grote volwassen KWPN'ers en zelfs een echt showtuigpaard. Dat was wel heel erg gaaf om te zien!!
Anne durfde eigenlijk niet de ring in, maar uiteindelijk wel en liet ze zich goed zien!
Vooral het draven ging hard! Jeetje, je moet wel veel conditie daarvoor hebben zeg!
De uitslag kwam en Annelien mocht zich als 2de opstellen, achter dat mooie showtuigpaard!!

Wow, dat had ik echt niet verwacht. Ze versloeg gewoon al die grote volwassen paarden, wat was ik trots op haar zeg!
Het commentaar was dat ze al heel mooi was voor een paardje van 1.5 jaar en dat het een belofte was voor de toekomst als ze groter is

Dus dat was een geslaagd dagje, met de plaatsen 1,2 en 3 en 2 bekers rijker!!