Jaah, vanmiddag was de keuring in Onstwedde en het is Nisko en mij gelukt om voor het derde jaar op rij exact dezelfde punten te halen voor alle onderdelen

. Houdt dus wel in dat we weer op 35 punten zijn uitgekomen en nog steeds 2e klasse

. Voor rastype had ze een 8, beenstanden, gangen en algemene indruk een 7 en nog steeds een 6 voor lichaamsbouw en bespiering. Commentaar was weke rug en overbouwd. Tsja, vorig jaar miste ze bespiering en het jaar daarvoor ook. Ik vrees dat de rug een zwak put zal blijven en dat ze nooit eerste klasse wordt. Want Nisko heeft een lange rug die inderdaad wat gezonken lijkt, maar ja, op 3 jarige leeftijd al een veulen aan de voet en daarna 8 jaar lang zal daar misschien ook wel iets aan gedaan hebben.
Naja, maakt niet uit, het was wel een erg leuk dagje. Het was erg dreigend met het weer, maar het is de hele tijd droog gebleven

. Heb veel bekenden gezien, o.a. Claudia en Marien die met Maurits waren. Altijd leuk om eens FWérs te zien. Verder had mijn vriend ongeveer de hele familie gemobiliseerd, zijn ouders, 2 stel ooms en tante's. Volgens mij was Nisko wel een van de paarden met de grootste supporters schare, haha

. Mijn moeder heeft ook heel veel hele leuke foto's gemaakt, maar die moet ze mij nog mailen. Foto's binnenkort dus.
Verder hier en daar nog ff gebabbeld omdat ik niet zeker weet wat ik met Nisko wil gezien haar voeten. Of ik toch een ander (erbij) wil. Wordt nog wel vervolgd. Eerst ff nagenieten van een gezellig dagje.
En Douwina, erg leuk dat je nog ff SMS'te, maar ik las het net pas. Was zo goochem om mijn telefoon thuis te vergeten

.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!