Vraagprijs
Vraagprijs
Wat vinden jullie een nette vraagprijs, voor een 4 jarige Drachtige ingereden Fjordenmerrie ?
Geen Papier, wel stamboek.
Geen Papier, wel stamboek.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
is de hengst een goedgekeurde?
persoonlijk word ik er juist niet vrolijk van als er een veulen inzit, omdat je daar vaak zelf niet voor kiest. Een fokker zal niet gauw voor haar kiezen omdat ze afstamming onbekend is.
ik denk dat je in dit geval voor een drachtige vierjarige merrie zonder papier aan hooguit 1000 euro moet denken, maar dat is mijn mening. Heb er weinig verstand van om te zeggen of dat echt gegrond is.
persoonlijk word ik er juist niet vrolijk van als er een veulen inzit, omdat je daar vaak zelf niet voor kiest. Een fokker zal niet gauw voor haar kiezen omdat ze afstamming onbekend is.
ik denk dat je in dit geval voor een drachtige vierjarige merrie zonder papier aan hooguit 1000 euro moet denken, maar dat is mijn mening. Heb er weinig verstand van om te zeggen of dat echt gegrond is.
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Ik zou eerder denken rond de 1300-1400 euro.
Maar net wat Carolien al zegt, niet iedereen zit op een drachtige fjordenmerrie te wachten want om haar te laten dekken was jouw keus.
Maar net wat Carolien al zegt, niet iedereen zit op een drachtige fjordenmerrie te wachten want om haar te laten dekken was jouw keus.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
@ vinga, dat is de reden dat ik zo laag zeg. Voor mij zou een veulen geen waarde hebben, dus eerder de rpijs doen zakken. Iemand die graag een veulen wil zal eerder jou prijs neertellen. MAar dat moet je wel net treffen dan.
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Ik zou eerlijk gezegd ook niet zitten te wachten op een drachtige merrie waarvan de afstamming onbekend was. Zit je straks met een veulen wat je moeilijk kan verkopen (ik speel even advocaat van de duivel hier).
Denk inderdaad dat 1000/1100 euro een reele prijs zou zijn.
Denk inderdaad dat 1000/1100 euro een reele prijs zou zijn.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Nou de eerste mailtjes zijn binnen !
Jaa bedankt ! Hopelijk lukt het en heb ik er zelf een goed gevoel bij !Hilde schreef:Ik zou haar op marktplaats voor 1250 wegzetten als ik jou was.
Ik denk dat de prijs die je zal krijgen vanaf 900 tot 1050 euro zal zijn.
Suc6 met de verkoop,hoop dat je een leuk baasje zal vinden!

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Ik heb geen klik met haar, en met Fjordy welujord schreef:ja ik zou ook rond de 1100,1200 denken maar waarom doe je haar weg??

Daarom heb ik besloten haar naar een goed huis te doen.
!!! Nog 20 minuten en dan kan het al...Ydel schreef:het komt helemaal goed amber!!!
![]()
gewoon rustig blijven nog een nachtje!!

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden