Hij op Ido en ik op Wendrika. Pasgeleden heeft Bart voor het eerst op Ido gegaloppeerd in de bak en omdat hij nu wel al 3x gereden had (in 5 jaar tijd) vond hij dat hij nu wel eens mee kon op buitenrit ;-)
(hoe komt het trouwens dat ik er minstens 10 lessen voor nodig had om te leren lichtrijden en hij dat gewoon na een paar minuten al kon?

Natuurlijk heb ik hem aan zijn uitspraak gehouden! Vandaag ondanks de regen trailer aangekoppeld, paarden uit het land geplukt en gaan met die banaan... we zijn naar het Mastbos in Breda gereden. Daar aangekomen was het gewoon droog en het zonnetje ging zelfs nog schijnen en we hebben daar met prachtig weer bijna tweeëneen half uur rondgekacheld op onze fjordjes en Bart vond het hartstikke leuk!
We hebben zelfs een aantal stukken gedraafd (galop leek me niet zón goed idee) en dat ging ook prima.
Nu klaagt ie wel een beetje over pijn in zn kont

Hij had trouwens de hele rit zijn hartslagmeetdingesrompbandmethorloge om (jongensspeeltje die hij zaterdag voor zijn verjaardag van mij heeft gekregen) en we hebben in die 2,5 uur 555 kcal verbrand...

op de zandplaats, bart laat ff zien dat ie kan sturen

op de heide, ido neemt gauw ff een snelle snack

en even een mooie foto van mijn combi waar ik errug trots op ben (trailer helemaal zelf opgeknapt en geverft)

en? stoer he? ik hoop dat hij het voor herhaling vatbaar vind!