Iemand nog interesse in héérlijke petries maat 38 kuitomvang mini?

Dus zijn we vandaag naar een ruitersportwinkel gegaan waar we eigenlijk nog nooit zijn geweest, of eigenlijk is het een zadelmakerij.
Begonnen met de laarzen, wilde voor cavallo's gaan maar helaas die bestonden niet in mijn maat (kuitomvang 32

Hij adviseerde mij dan ook een jeugdlaars, zo een met een rits aan de achterkant, niet helemaal mijn beeld van leren rijlaarzen maar wel met het voordeel dat ze blijven zitten waar ik toch wel aan toe ben na zo'n 4 maanden laarzen ophijsen..
Ze zijn besteld (bleek ook hierin maat xs te zijn en die was niet op voorraad), en nu wacht ik totdat ik wordt gebeld en ik ze mag passen...
Toen bleken de winterjassen in de uitverkoop te zijn dus weer een fijne nieuwe winterjas voor niet te veel geld.
Daarna liep ik langs de zadels en ik wil stiekem toch wel een beetje beginnen met Zanouk (nu 3.5) aangezien mevrouw toch wel een beetje vervelend wordt, wat ik heb opgevat als een teken dat ze gráág aan het werk wil worden gezet

Dus vrijdag komt de zadelmeneer langs met tweedehands vzh zadeltjes..
Tweedehands omdat ik er vanuit ga dat het niet al te lang blijft passen, wat de meneer me ook nog even fijn uitlegde, over babyvet op de rug, spieren die komen, nog een beetje breder of hoger dan kan je zó weer aan een nieuw zadel toe zijn' *sprak hij opgewekt*

Ben erg benieuwd of er wat bij zit en wat Zanouk er van gaat vinden.
Tot zover mijn inkoop-update.
Oh ja, vrijdag neemt hij ook nog de goede maat (185) bucas regendeken mee voor Zanouk die ik vandaag te klein gekocht heb