Zand happen
-
Haha, dat ga ik ook zeer zeker doen de volgende keer!
Moet je zeggen dat het een nare wond is. Je hebt zelfs je pink constant in gebruik. Er komt maar geen korstje op. Maar ach, het gaat allemaal over.
Vandaag heeft er weer iemand op gereden en het ging goed!
Ik ben weer blij, me moeder heeft er nog even opgezeten [nieuwe zadel getest] en hij gedroeg zich goed 
Moet je zeggen dat het een nare wond is. Je hebt zelfs je pink constant in gebruik. Er komt maar geen korstje op. Maar ach, het gaat allemaal over.
Vandaag heeft er weer iemand op gereden en het ging goed!

Liefde is..Alies Dragan Jouke
- karleylover
Sterkte ermee. Ik weet momenteel precies wat je voelt
. Ik ben tijdens de Fjordsport 29 juli met Nisko gevallen tijdens het losrijden. We vielen plat op links. Eerst leek alles wel OK, maar kreeg enorm last van mijn ribben links en van mijn linkerarm (pols, elleboog, soort uitstraling). Als ik nies jammer ik daarna tig keer au en moet ik ff heel voorzichtig bewegen, nu nog
. Het werd niet snel beter en ben afgelopen dinsdag toch nog langs de dokter gegaan. De heleboel is nog heel, maar wel gekneusd. En het kan ook nog wel ff duren (en de val is al bijna een maand !! terug). Overigens kan ik wel rijden, fietsen etc, maar geen extreme bewegingen van mijn ribben
. En het moet vanzelf overgaan, ik wacht met smart op dat moment
.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Nou precies dat heb ik. Soms dat voelt het gewoon als constante spierpijn. Daar is goed mee te leven
Maar soms dan denk ik er dus niet meer bij na en dan verrek ik de boel weer met bukken of in bed liggen. Of ik krijg een fijne duw van Alies haar hoofd in me zij 
Om even over Jouke te spreken. Het gaat zeker de goede kant op!
Me moeder heeft er vandaag voor het eerst op gereden sinds hij hier staat en dat ging super relaxt. Hij probeert haar uit, alleen door bijvoorbeeld stil te gaan staan. Nou als dat het enige is, dan teken ik daarvoor!!

Om even over Jouke te spreken. Het gaat zeker de goede kant op!

Liefde is..Alies Dragan Jouke
ja,daar kon je opwahten,toen je voor het jonge ding ging.
dat neemt niet weg,dat je nu pijn hebt,en dat is zeker niet leuk,ze zeggen toh altijd dat je wbt pijn,en geneestijd beter iets kan breken dan kneuzen?
beterschap!
dat neemt niet weg,dat je nu pijn hebt,en dat is zeker niet leuk,ze zeggen toh altijd dat je wbt pijn,en geneestijd beter iets kan breken dan kneuzen?
beterschap!
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present