Taco met nieuw HH pad... voorproefje..
Leuke foto's Kelly, ben iedere keer als ik de foto's zie jaloers op die prachtige kuif van Taco (dat zelfde heb ik als ik Zorro zie hoor)
. Als ik je hondje zie denk ik alleen maar wat een lekker vrolijk ding! En jackies zijn niet de makkelijkste hondjes.

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
volgens mij bedoelde Caroline het juist goed hoor,meer als opsteker,dat dit een mooi compleet plaatje is zonder je ex,jij met je beestjes,gelukkig en wel!
zou ik een mooi zeggen vinden?!
maar zo lees ik het.....
ik vind het van kelly erg bot.
zou ik een mooi zeggen vinden?!
maar zo lees ik het.....
ik vind het van kelly erg bot.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
dat is het nadeel van de pc, je kan er zelf wel een ondertoon aan vast koppelen maar wie zegt dat je dat juist inziet?
Als ik iets naar vind dan meld ik het wel in PB en ja ik typ wel eens een eigen mening op het forum, moet kunnen, als men het maar niet zo aangebrand zou oppikken.
En als je het zo dwars zit als ik anders reageer in een topic (nav doe fotoshoot met je bijrijder) reageer dan eevn per pb.ik zit niet op FW om af te kraken oid
de reden dat het mij opviel, is omdat hier op fw nog steeds foto's staan met je ex en dat plaatje lijkt sprekend op dit plaatje, doe niet zo gepikeerd en blaas anders zelf eerst stoom af voordat je zelf gebrand met je vingers aan de knoppen zit , zo houden we het enigszins gezellig. zo klaar reactie!
Als ik iets naar vind dan meld ik het wel in PB en ja ik typ wel eens een eigen mening op het forum, moet kunnen, als men het maar niet zo aangebrand zou oppikken.
En als je het zo dwars zit als ik anders reageer in een topic (nav doe fotoshoot met je bijrijder) reageer dan eevn per pb.ik zit niet op FW om af te kraken oid

de reden dat het mij opviel, is omdat hier op fw nog steeds foto's staan met je ex en dat plaatje lijkt sprekend op dit plaatje, doe niet zo gepikeerd en blaas anders zelf eerst stoom af voordat je zelf gebrand met je vingers aan de knoppen zit , zo houden we het enigszins gezellig. zo klaar reactie!
- Thessa Keizer
Nou Kel, ik vind het weer super foto's, vooral die laatse is erg leuk, en je pad, ja die vind ik ook geweldig, ik hem in de bruine kleurstelling gekocht maar wil deze eigenlijk ook nog hebben
. Taco ziet er weer super goed uit, en trouwens jij ook
Groetjes Thessa en Aike

Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!