Hoe kun je achterhalen welke veulens een merrie gehad heeft?
Hoe kun je achterhalen welke veulens een merrie gehad heeft?
Hoi,
Ik vraag me af of Ros' moeder meerdere veulens heeft gehad. Heeft een van jullie enig idee hoe je dat zou kunnen achterhalen? Halfbroertjes en zusje van dezelfde hengst zie ik regelmatig maar ik ben de merrie eigenlijk nog nergens tegengekomen.
Groetjes Marijke
Ik vraag me af of Ros' moeder meerdere veulens heeft gehad. Heeft een van jullie enig idee hoe je dat zou kunnen achterhalen? Halfbroertjes en zusje van dezelfde hengst zie ik regelmatig maar ik ben de merrie eigenlijk nog nergens tegengekomen.
Groetjes Marijke
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

Ik heb net even mailtje gestuurd naar het stamboek, ik heb ze meteen ook maar gevraagd (pas voor de 3e keer
) of ze mijn adres willen wijzigen.
Ros' moeder is keurmerrie dus ik ga er vanuit dat ze wel meer baby's op de wereld geschopt heeft dan alleen Rosje. Ben benieuwd!
Bedankt voor jullie reactie!

Ros' moeder is keurmerrie dus ik ga er vanuit dat ze wel meer baby's op de wereld geschopt heeft dan alleen Rosje. Ben benieuwd!
Bedankt voor jullie reactie!
Morgan!! 

hahaha, nou ik ben eruit. Ze heeft inderdaad 6 veulens gehad, ik krijg een lijstje thuis gestuurd. Mijn adreswijziging leed tot wat verwarring. Ze hadden mijn Adres gewijzigd in de straatnaam van Barneveld met als woonplaats Ede. Toen ze het boekje teruggestuurd kregen hebben ze nagebeld hoe het kon en een man uit Hoogland aan de telefoon gekregen die een ander adres heeft doorgeven....dan is het niet zo gek dat je geen boekje meer ontvangt. Eigenlijk is het enige dat klopt mijn naam en bankreknr (jammer is dat
). Nu alles weer gewijzigd en heb op al mijn vragen weer antwoord. Heb meteen ook maar even gevraagd hoe het moet met een ontbrekend DNA certificitaat.
Super behulpzaam waren ze trouwens!

Super behulpzaam waren ze trouwens!
Morgan!! 

Nou dan krijg ik een waslijst met merries die allemaal een veulen hebben gehadCarolinef schreef:denk dat je je topic titel even moet aanpassen in; welke merries veulens gehad hebben ipv een veulen die een merrie heeft gehad, kleinigheidje.....

4 van de veulens die ze gehad heeft (incl ros) zijn gechipt dus die moeten te achterhalen zijn.
Hier kan wat mij betreft een slotje op!
Morgan!! 

begrijp de zinsopbouw nog niet, maar met Marijke r opbouw wel de vraag is welke veulens uit 1 merrie komen, toch?Kelly schreef:Er staat welke veulens een merrie heeft gehad.Carolinef schreef:denk dat je je topic titel even moet aanpassen in; welke merries veulens gehad hebben ipv een veulen die een merrie heeft gehad, kleinigheidje.....
Dus het klopt