Jaa,ik vindt d'r staartje ook zo zonde,maar tegen de tijd dat hij weer een ''leuke'' lengte heeft en wat voller wordt is het weer zomer en begint dat verrektte schuuren weer..............
Dank je wel voor die leuke reacties dat ze er nog zo goed uit ziet!
Ik vindt zelf namelijk ook dat ze deze zomer heel erg goed bekomen is,vorig jaar zag ze er slechter uit (meer last exzeem,magerder,slecht in vacht en telkens kreupel)
Ben ook blij dat het nu zo lekker met d'r gaat...............
Zoals het ernaaruit ziet gaat er volgende week extra zand (tot de onderste plank) in de bak en van de week zorgen we dat er tussen de planken stroomdraadjes komen.
Als dat klaar is komt ze naar huis!!
Dan kan ik haar extra onder handen nemen (knippen/wassen ed) dat gaat nu allemaal toch iets lastiger vindt ik zo 6 km van je vandaan en thuis alwel 2 hafs die ook verzorging moeten hebben en gereden moeten worden)
Jeempie: De afstamming van Hilde is: Vader Tunar en moedersvader: Barstad.
Hilde is in Mei 19 jaar geworden en zoals je hierboven misschien een beetje begrijpt na een ''moeizaam'' jaartje weer helemaal lekker in d'r velletje gekomen!

Ik ben Hilde gaan rijden toen ze 3 jaar was en heb haar gekocht toen ze 12 of 13 jaar was.
Dus wij zijn al 16 jaar samen.......................ze is ook niet meer uit m'n leven weg te denken moet ik zeggen!