Eerst Yes in de ring na ''even'' wachten.
3 en 4 jarige in de ring tweede geplaatst bij de vier jarige. Maar hoorde ik bij Maureen vandaan komen wel een eerste premie 35 punten! Super Yes! Allemaal 7-ens.
Toen Lieke en sylvy opstellen bla dit zus zo. Hoorde ik van Maureen nu even keuren onderbreken iedereen naar de grote ring, dus na opstellen van Sylvy op Yes gesprongen en naar de grote ring. Want ik had geen zin om te lopen en Yes is super braaf toch?
Sylvy liep voor pelleborg daarvoor lieke en daarvoor reed ik op Yes. Pelleborg schoot op hol beet Sylvy in der reet en daar ging ze hele hoge bok. Nou zegt marian ik kom tussen lieke en Yes in. (mijn idee) ging een stuk beter gelukkig al was ze druk en voorwaarts, ze heeft maar twee bokken gegeven.
Toen de toilleteer keuring en ik was van plan niet mee te doen, nummer 25als 4-de opstellen, Sylvy de ring uit en lieke ook opstellen wee tniet welke plek.
Maureen: Als bewijs van het brave fjordenpaard wil ik dit wel noemen, deze merrie is 4 jaar en gedraagt zich super in de ring! Een super prestatie en super voorgebracht al rijdend zonder zadel met westerhoofdstel (en ik zat nog steeds) vraagt die man wat wil je hebben? Hier een kussentje om lekker te slapen vannacht mijn fjordenkussentje (word een lang verhaal).
Sylvy en lieke weer in de keuring, Roos je hebt je cap nog op ooowjaah, even de cap weggooien en wachten. Ga maar lopen eerst nummer 36 en dan nummer 35. Maar dat waren wij dat zijn Sylvy en lieke huh?? Zwaar onder de indruk hebben we ze zo ook op mogen stellen.
Lieke: 8-8 de rest 7-ens 37 punten
Sylvy: 8 rest 7, 36 punten.
Sylvy heeft al een B voor de zadelproef dus is nu modelmerrie aaaaah goede dag!
Toen de grote ring, Lieke reserve kampioen merries zonder predikaat! En lopen en lopen Janine en ik hadden echt geen zin meer, en dan zeggen ze dat je moet lachen?
Toen rondje gelopen paarden geladen, Yessie viel op de trailer achterhand gleed weg Roos zwaar overstuur... Balen het was zo'n leuke dag, maar op de weg naar huis liep ze goed nadat ik der eerst gewassen had op de boerderij (was gevallen in de mest en was groen/bruin, de gehelde zijkant).
Na een lekker avond maal allemaal weer thuis super dag, morgen even met Yes wandelen even kijken of ze stijf is. Ik wacht met spanning op de foto's. Sorry voor het lange verhaal.
Ik ben happy! Mijn droom is uitgekomen Sylvy model,