als echte (half)fjord draait het leven om eten

je kan nu gelukkig zijn ribben niet meer zien, maar hij heeft nog een lange weg te gaan!

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa met zijn kleren aan!! (of liever gezegd met de kleren van rebecca aan)

zo pallie hoe is dat als ik met dat hele gewicht van mij eens lekker op je rug ga hangen??

nou hij vind het best dus ik spring er maar op

hij verbaast me elke keer weer, hij vind alles goed, prima, best... alle aandacht is leuk. het voelde zo goed dat ik er maar op ging zitten. en dan merk je pas goed hoe vreselijk mager hij nog is. ik had geen hals voor me maar een streep.. sjonge jonge.. en ik kan me stelten zo om zijn buikke heen wikkelen
maar goed.. wat vinden jullie van mijn motteballetje? ik hoop dat de vooruitgang zich zo doorzet!! hij is echt heel lief en slim, hij kon helemaal geen achterhoefjes geven toen ik hem net had en nu tilt ie ze al vanzelf op!! hij weet precies de volgorde waarin in hoevenkrab. slimme jongen. en longeren snapt hij ook al.
ik denk dat hij kwa karakter toch echt wel wat van zn moeder (de arabier) moet hebben want hij is veels te braaf voor een fjord