Afgelopen weekend ben ik met Ellen en Tim naar Hardenberg gegaan, naar de fjordenhof van de familie Terwijlen. Aangezien ik zelf geen paardje meer heb is het best lastig om samen op vakantie te gaan maar de familie was zo geweldig om ons een paardje te verhuren, zodat we toch lekker het bos in konden. Ik kreeg Karola mee, een ontzettend lieve Brusvein merrie die 2 keer zulke kleine stapjes nam als Tim maar toch voorop wilde lopen

. Tim vond alles prima, was echt superbraaf en we hebben alle 4 genoten van het bos. De oma van Tim, Astrid, stond er ook en wat een geweldig mooie 26 jarige is dat, ze is nog in super conditie! Allemaal donkere fjordenmerries daar dus Tim voelde zich eindelijk geen kleurling meer denk ik

. Ook Tunar stond daar, inmiddels ook 26 en hij was de buurman van Tim. Tunar zag er ook echt goed uit en meneer Terwijlen heeft hem nog even geshowd. Wat een power heeft die hengst nog!
Ik ben even helemaal onthaast, heb het echt geweldig naar mijn zin gehad. Ben ook geweldig blij met het vertrouwen van de familie Terwijlen en hoop dat Ellen en ik het vaker zo goed treffen!