hoihoi
ik weet precies wat je bedoelt, ik ben nog altijd ernstig in dubio of ik wel naar de keuring wil dit jaar, want elk jaar worden we weer afgezeken, dna weer t dik dan weer te dun, te wild dan te tam
wat wil je????
maar vooral Pisa dat is een wat oudere meneer (+- 80) met een wandelstok. Het eerst jaar dat ik op de keuring was met Fee vond hij dr verschrikkelijk en heeft ons dan ook met de vleor gelijk gemaakt, ik zat watervallen te janken op mijn paardje. Fee is namelijk heel er bang voor zoals dat hiet genoemd wordt "boskabouters" en gaat dan ook in een ontzettende overdreven paniek reacite in een zeer hoog tempo in travers langs de bakrand. Vervolgens gat ze de hoefslag niet meer op waar ze denkt iets gezein te heben. aaahhhhhh ik weet het het hoort niet maar voor een pony dat net onder het zadel was vond ik het zo slecht nog niet. Dit was trouwens tijdens het warmrijden in de buiten baan. Tijdens de proef ging het vele beter, naar ijn mening eigenljk zelfs netjes, na de de proef moest ik me melden bij Pisa

. Hij vroeg waar ik mee bezig was en of ik enig had wat de bedoeling was. en dat is nog zachtjes uitgedrukt. ik sotnd perplex.
Het tweede jaar dat we kwamen vroeg hij of ik hetzelfde paard had meegenomen want het ging veel beter, hij gaf ons zelfs complimenten

en we hadden het hoogste punten aantal.
Hij is dus heel van uitersten.

Afgelopen jaar vroeg hij zelfs om mijn email adres

en heeft hij me een document toegestuurd, met informatie hoe ik een en ander zou kunnen verbeteren. dat vond ik erg aardig. Het is een man apart, eigenlijk is het stiekem een hele toffe peer. want hi heeft gelijk, alleen slaat hij altijd zo door, voor iets onder de maat geeft hij extramm laag en voor de betere verrrichtingen geft hij weer extreem boven de maat.
ik dnek dat ik maar niet de proef ga rijden, want ik ben zelf momenteel niet zo stabiel en als ik inderdaad dit weer lees moet ik ook gewoon niet doen, omdat ik er heel erg lang mee blijf zitten en het niet los kan laten verder wordt mijn keuringsdag dan inderdaad compleet ver%$@^@@t
maar goed, eigenlijk is het dus wel een grappig mannetje

met gerbuiksaanwijzing
en weet je??
mijn meissie blijft mijn lekkere ding ondanks dat ze daar op de cruquius daar misschien anders over mogen denken