Even voorstellen, onze nieuwe aanwinst merrie Celine !
He, is dat dat veulen van Rien zelf? Ik weet nog dat hij dit voorjaar twijfelde wat voor kleur het zou worden. Ze lijkt dezelfde kleur als mijn Zortin (ook van Kventin). Die was in het begin ook half/half, maar is nu echt mooi grijs.
@ Sabbel: welke merrie was dat dan? Ik dacht dat Kventin tot nu toe nog maar 3 grijsjes had gegeven?
@ Sabbel: welke merrie was dat dan? Ik dacht dat Kventin tot nu toe nog maar 3 grijsjes had gegeven?
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

hee wat leuk!! IK was er ook weg van, mooi veulen. Inderdaad in het begin twijfel over de kleur, toen kel en ik bij Claudia waren om op herman en kventin te rijden werd aan ons ook al gevraagd wat het zou worden haha.
Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!!
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Celine
Ik zal nog even wat foto's aanvullen

Het is ook zo'n scheetje en zo braaf.
Annemarie, ze gaat het goed krijgen bij jullie.
(als het mee zit wordt het donderdag, maat ik bel je maandag even)

Het is ook zo'n scheetje en zo braaf.
Annemarie, ze gaat het goed krijgen bij jullie.
(als het mee zit wordt het donderdag, maat ik bel je maandag even)
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ik dacht een KventinxArin, maar ik weet het niet meer zeker of haar moeder van Arin was. Ik weet wel dat ze een rodblakke is. Het was een hele leuke merrie, lekker nuchter, drie jaar oud. Ze stond ergens in NB, haar fokker heeft haar en haar moeder verkocht en gaat nu friesen fokken.Jeempie schreef:He, is dat dat veulen van Rien zelf? Ik weet nog dat hij dit voorjaar twijfelde wat voor kleur het zou worden. Ze lijkt dezelfde kleur als mijn Zortin (ook van Kventin). Die was in het begin ook half/half, maar is nu echt mooi grijs.
Inderdaad een apart kleurtje, maar ik denk dat ze toch echt wel grijs wordt, gezien het hoofdje. Misschien met zo'n bruinige gloed eroverheen, zoals MVF Erlend, een gra dekhengst in de VS (ff googlen op afbeeldingen en je ziet zo meerdere foto's op je scherm
)
Gefeliciteerd met je aanwinst en veel plezier ermee!!!

Dank je wel en tegen die kleur heb ik echt geen bezwaarElse schreef:Inderdaad een apart kleurtje, maar ik denk dat ze toch echt wel grijs wordt, gezien het hoofdje. Misschien met zo'n bruinige gloed eroverheen, zoals MVF Erlend, een gra dekhengst in de VS (ff googlen op afbeeldingen en je ziet zo meerdere foto's op je scherm)

Ikaro eerste plaats hengstveulens en reserve veulenkampioen Barendrecht 2012
Davina dagkampioen Vrouwenpolder 2012 met 39 punten
Davina dagkampioen Vrouwenpolder 2012 met 39 punten