hoesten??

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Plaats reactie
boaz
Contacteer:

hoesten??

Bericht door boaz » ma 14 aug 2006, 15:49

sinds vorige week hoor ik boaz regelmatig hoesten.
vooral als hij even actief is geweest. maar ook wel alsie gewoon stilstaat maar dan is het wel wat minder.
weet iemand misschien of dit door t weer komt misschien dat meer paarden er last van hebben??
of misschien beter om de veearts te bellen???
:~ Boaz: Inco x Manus :~

Learn from your mistakes, but never regret. People change, things go wrong, but remember 'Life goes on..' :sorry:
Ukie
Contacteer:

Re: hoesten??

Bericht door Ukie » ma 14 aug 2006, 15:56

Het komt waarschijnlijk door het weer, maar bij hoesten bellen we altijd de DA :j
Marijke_

Bericht door Marijke_ » ma 14 aug 2006, 16:16

Ik zou ook even de dierenarts bellen, maar ik heb al snel zoiets van de dierenarts kan beter een keer te vaak komen dan een keer te weinig. Misschien is het niets maar dan kan hij even naar zijn longen luisteren enzo dan weet je waar je aan toe bent en kun je als het nodig is snel ingrijpen.
Morgan!! :L
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Dreeke
Moderator
Contacteer:

Bericht door Dreeke » ma 14 aug 2006, 16:17

Wij hebben ook een aantal pony's op stal doe hoesten. Volgens de DA komt het van het weer,
maar ik zou het wel goed in de gaten houden hoor.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †

Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
boaz
Contacteer:

Bericht door boaz » ma 14 aug 2006, 16:26

ja ik blijf ook elke dag even staan en heb aan de boer gevraagd oftie ook wil kijken of hij hoest alsie bij t weiland is.
ik ben volgens de DA te snel bang dat er iets is haha. ik bel heel erg snel namelijk. dus daarom dat ik voortaan eerst maar even rondvraag ;)
:~ Boaz: Inco x Manus :~

Learn from your mistakes, but never regret. People change, things go wrong, but remember 'Life goes on..' :sorry:
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » ma 14 aug 2006, 17:04

Sas hoest nu ook alweer. Doet ze sinds vorig jaar begin september. Toen is ze keer ontzettend verkouden geweest en sindsdien hoest ze altijd wanneer we beginnen met rijden een paar keer, soort opstarthoest, wanneer het een beetje regenachtig weer is.

Mocht hij echt flink hoesten dan zijn er altijd nog hoest-middeltjes bij de DA verkrijgbaar ;)
Geluk is de vrucht van intens werk
yvette

Bericht door yvette » ma 14 aug 2006, 17:24

Cosi loopt ook een beetje te hoesten. Had ook een snotneusje van de week, maar dat is nu over. De andere veulens zijn ook verkouden, maar de dierenarts zegt dat dat geen kwaad kan, komt van het weer. Ze gaan nu met erge regen wel naar binnen. En voor de hoest heb ik gewoon een fles (mensen-)hoestdrank bij het Kruidvat gekocht (denneknopsiroop). Krijgt hij een beetje van op een broodje om de kriebel te stoppen.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Nicole
Moderator

Bericht door Nicole » di 15 aug 2006, 08:37

yvette schreef:En voor de hoest heb ik gewoon een fles (mensen-)hoestdrank bij het Kruidvat gekocht (denneknopsiroop). Krijgt hij een beetje van op een broodje om de kriebel te stoppen.
Dat doen wij ook dan. Mocht die denneknopsiroop niet werken dan bellen wij de DA. En ze vinden dit spul ook erg lekker!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Plaats reactie