Ines zie ik eigenlijk nog maar heel weinig bij de paarden, ik vermaak me alleen wel maar ik mis de buitenritten toch wel, ik rijd nu vaker in de bak maar met Bidonja beleef ik daar niet echt veel plezier aan... Dus reed ik de laatste tijd meer niet dan wel, ik was er meer om wat te tutten met haar en Hayco.
ik was wel van plan om eens te proberen om buiten te rijden, maar ik ben niet echt zo'n held, Bidonja is tenslotte ook niet van de makkelijkste.
Vandaag dan toch maar eens proberen.. eerst wat inrijden in de piste, ze was wel braaf (en ongeïnteresseerd zoals altijd in de bak) alleen wat hinniken naar Hayco, maar daar laat ze het altijd wel bij.
De buurman reed net door en die moest ik nog wat vragen, dus ik de bak uit, en dan stond ik toch op het paadje, en het er ineens maar op gewaagd! Achter de buurman opweg naar de straat! Ze was op het paadje aant proberen om terug te draaien en zigzaggen enz, en als ik dan terug denk aan 2 jr geleden dan vroeg ik me toch af waaraan ik begonnen was

Eens op straat was ze eigenlijk heel braaf, we hebben aan de lange teugel gestapt en wat stukken gedraafd en na een kwartiertje werd ze echt zalig ontspannen

Dat probleem is dus ook weer opgelost en kan ik vanaf nu ook meer solo buitenritjes gaan maken met een geruster gevoel