super aanbod gekregen, ik ga het doen..........

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ziggy

super aanbod gekregen, ik ga het doen..........

Bericht door Ziggy » za 12 aug 2006, 15:05

vanmiddag had ik Josine aan de telefoon en die vertelde dat ze per 1 januari een weiland van 5000m2 kreeg en daar hoeft ze dus geen ene sikkepit voor te betalen, het moet alleen bijgehouden worden. Nou heeft ze dus de intentie om Zwier daar in de winter te gaan zetten en ze vroeg of ik Vera erbij wilde zetten.

Ik heb met veel pijn en moeite een plekje bij de staleigenaar voor elkaar gekregen en dat wil ik eigenlijk niet opgeven, maarja daar staat ze in de winter in een blubber paddock en 's nachts binnen :? Afgelopen winter had ze dat super grote weiland bij mij in de buurt en daar vertikte ze het om in de stal te gaan staan, dus ik denk dat mijn meisje toch wel heel erg graag buiten is.

Ik heb het even met Jos overlegt en ik ga lekker naar dat weiland van Josine met Vera, maar hou mijn plekje bij de staleigenaar ook gewoon aan. Als het dan te slecht weer is, dan kan ik Vera toch binnen zetten en zo ook b.v. met oudejaarsavond. Tevens heb ik dan mijn kast waar ik mijn spullen in kwijt kan.

Dus we gaan verhuizen en toch weer niet hihi. Oja, het weiland is ongeveer 500 meter van stal vandaan, dat is net zover als dat ze nu in het weiland staat. Ik zag op zich heel erg tegen de winter op, omdat ze dan in dat kleine, blubberige paddockje zou staan en nou komt Josine dus met dit super aanbod. Ik lijk wel gek als ik het niet aan ga nemen 8)7
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Charret

Bericht door Charret » za 12 aug 2006, 15:10

Kan me voorstellen dat je dan voor een nieuwe verhuizing hebt gekozen :P

Veel plezier daar. :)
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Viv

Bericht door Viv » za 12 aug 2006, 15:10

Wauw kicken zeg, hopelijk wordt het niet weer een teleurstelling net als die andere weitjes....
Slim iig dat je je stal aanhoudt, zeker als je voor die wei niks hoeft te betalen, super!!!!
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 12 aug 2006, 15:13

Viv schreef:Wauw kicken zeg, hopelijk wordt het niet weer een teleurstelling net als die andere weitjes....
Slim iig dat je je stal aanhoudt, zeker als je voor die wei niks hoeft te betalen, super!!!!

ja en ik heb dan nog steeds mijn kast waar ik mijn spullen in kwijt kan, anders zou ik dan in die wei moeten leggen in de trailer ofzo....... nou kan ik altijd uitwijken naar Jean, maar zolang dat niet nodig is kan ze lekker op het gras met haar grote aanbidder :D Zwier is namelijk toch wel ernstig onder de indruk van mijn mooie meisje :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Heranda

Bericht door Heranda » za 12 aug 2006, 15:33

Dat is zeker een super aanbod, fijn joh :j
Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
viewtopic.php?f=9&t=39079
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 12 aug 2006, 16:02

ja dat is het zeker, ik ben echt opgelucht dat ze niet de hele winter in die paddock hoeft te staan

nancy imka

Bericht door nancy imka » za 12 aug 2006, 19:20

Heerlijk toch als je je paardje ook in de winter buiten kan laten staan dat vind je hier niet hoor in dit natte klei gebied
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 12 aug 2006, 20:17

gelukkig is dat hier wel mogelijk en ik wil haar zoveel mogelijk buiten hebben en voor zover ik Vera nu ken is ze het helemaal met me eens :D

jezzikaatje
Contacteer:

Bericht door jezzikaatje » za 12 aug 2006, 21:02

Heerlijk dat je deze krijgt hoor..
Zou het ook zeker doen!
Hier kunnen de paarden door die rot kleigrond ook niet op de wei in de winter :(
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 12 aug 2006, 21:10

gelukkig hebben we hier geen last van klei

Julie
Contacteer:

Bericht door Julie » zo 13 aug 2006, 11:16

Mooi dat je straks die ruimte voor haar heb! Je was ook goed gek geweest als je t aanbod niet aannam!;)
! *Live for the moment* ! B + 10!
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 13 aug 2006, 11:28

Julie schreef:Mooi dat je straks die ruimte voor haar heb! Je was ook goed gek geweest als je t aanbod niet aannam!;)
hihi, ja eigenlijk wel he? :D

DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » zo 13 aug 2006, 12:20

Super aanbod zeg. Heeft er al lang geen vee mee op gelopen of is het slecht bemest? Anders zou ik nu alvast goed kijken of er geen jacobskruiskruid op staat. Toen ik drie jaar geleden mijn wei aangeboden kreeg (net zoals jou voor nop onder de voorwaarde dat ik het zou onderhouden) wist ik nog niks van die troep. Als ik het toen geweten had had ik er nu niet al zoveel ellende van gehad. Gewoon een tip :D
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 13 aug 2006, 12:23

dat weet ik niet, ik heb het via Josine, zal haar eens vragen hoe het eruit ziet, ben overigens nog niet eens gaan kijken :o

Suzanna

Bericht door Suzanna » zo 13 aug 2006, 14:27

Das wel een super aandbod!
Odinn is een toppaard!!
Plaats reactie