Wenno is verkocht !
Wenno is verkocht !
Onze grote kerel Wenno krijgt een nieuwe stal. De mensen zijn vanavond geweest en het was liefde op het eerste gezicht.
Ikaro eerste plaats hengstveulens en reserve veulenkampioen Barendrecht 2012
Davina dagkampioen Vrouwenpolder 2012 met 39 punten
- jezzikaatje
- Contacteer:
Dan krijgt hij vast een goed huisje 

viewtopic.php?f=9&t=39079Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
Het was zo leuk, ze keek in de stal en begon meteen te lachen, die smile is niet meer van haar gezicht geweest. Evelien heeft hem eerst voorgereden en daarna is ze zelf opgestapt. Ze genoot met volle teugen. Ze heeft zelf een merrie met licht artrose waar ze alleen af en toe nog mee naar buiten gaat. Ze zocht een fjord die goed dressuurmatig is aangereden. Ze had hem al gespot tijdens een wedstrijd van Fjorden Zeeland, maar hij was toen nog niet te koop. Nu zag ze mijn naam op de verkooplijst van het stamboek en is meteen gaan bellen om info.
Ze klonk al zo blij aan de telefoon toen ze hoorde dat het idd Wenno was.
Morgenmiddag brengen we hem weg. Ik heb een chick donkerblauw setje voor haar gekocht, halster+touw+vliegending. Ook maak ik een album waar foto's inzitten vanaf zijn geboorte en kopiën van dekbewijs en andere leuke dingen.
Ze klonk al zo blij aan de telefoon toen ze hoorde dat het idd Wenno was.
Morgenmiddag brengen we hem weg. Ik heb een chick donkerblauw setje voor haar gekocht, halster+touw+vliegending. Ook maak ik een album waar foto's inzitten vanaf zijn geboorte en kopiën van dekbewijs en andere leuke dingen.
Ikaro eerste plaats hengstveulens en reserve veulenkampioen Barendrecht 2012