mijn zadelkast (voor Charret en Jilly)

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
lauraatje

mijn zadelkast (voor Charret en Jilly)

Bericht door lauraatje » vr 04 aug 2006, 13:26

Nou, de batterijen van de digi opgeladen en vandaag even foto's gemaakt.

Afbeelding
Zo ziet ie eruit van de buitenkant. Over dat touwtje hangt normaal een shabrakje, maar die had ik meegenomen voor in de was.

Afbeelding
De binnenkant. Het rechtse duertje zit achter de muur verstopt; daar hangen twee haakjes aan met van alles en nog wat.

Afbeelding
Linksboven een extra plankje met allerlei zooi. Ook daaronder hangen kleine haakjes voor een handdoek en kwasten en meer kleine dingen.

Afbeelding
Onderin liggen schone shabrakken en een zweetdeken en meer zooi. En ja, m'n kist is kapot O:) Dat ding in die handdoek is trouwens een waterkokertje, handig voor in de winter (we hebben ook bekertjes en theezakjes :j ). Daar achter staan ook nog allerlei spulletjes...

Afbeelding
En nog een detail: aan allebei de kaneten zitten bovenaan drie luchtgaten met aan de binnenkant een stukje vliegengordijn er tegenaan. Zo kan het een beetje luchten binnenin en komen er geen beesten in.

Ik weet niet precies hoe groot ie is, maar je kunt 'm natuurlijk zo groot maken als je zelf wil. Volgens mij is ie ongveer 1.60m hoog, en dan 1.50 bij 1.50 ofzo.
Jilly

Bericht door Jilly » vr 04 aug 2006, 14:26

Da's mooi gemaakt :j
Als er geen slot komt op het zadelkot, toch ook maar is m'n stiefvader lief aankijken :D
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Charret

Bericht door Charret » vr 04 aug 2006, 14:43

Dank je wel! Vooral die ventilatie gaatjes had ik niet meteen aan gedacht. Touwtje voorkant is ook een goede tip :j

Ik heb het dus voor elkaar gekregen dat hier iemand er eentje voor ons maakt. Die man doet dat soort klusjes graag in zijn vrije tijd :D Hier heb ik wel wat aan hoor :)
Liefde is..Alies Dragan Jouke
lauraatje

Bericht door lauraatje » vr 04 aug 2006, 17:03

Geen dank ;)
Zo klus-iemand moet je hebben inderdaad :j Wij hebben ook eerst gekeken om een kast te kopen, maar vaak zijn ze toch duur en niet helemaal naar je zin. Zelf maken is dan goedkoper en je kunt het maken zoals je wil.
Charret

Bericht door Charret » vr 04 aug 2006, 19:27

Schandalig zo duur he!
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Plaats reactie