Het is gebeurd!!!!!
- Thessa Keizer
He bah meid, das toch ff slikken dan he, komt nu wel heel erg dichtbij, maar ben blij voor jullie dat je een goed huissie hebt gevonden voor je kanjer. Sterkte nog ff.
Groetjes Thessa en Aike
Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Da's inderdaad slikken als het er op aan komt!
Maar gelukkig krijgt hij een goed thuis
Maar gelukkig krijgt hij een goed thuis

viewtopic.php?f=9&t=39079Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
Hallo allemaal, ik ben dus karin,(noem me op deze site pinokkio).En zal de gelukkige eigenaresse zijn van Pino van Claudia.Ik las net alle verhalen, en typ nu met opgedroogde tranen mijn verhaaltje.Ik weet heel goed waar Claudia doorheen gaat nu,maar ik zal echt alles doen om pino een fijn en afwisselend leven te geven, met veel buitenritten,en een liefdevol thuis geven.En Claudia en ik zullen goed contact houden. Want ik weet hoe belangrijk dit is.
Maar wat is dit een leuke site,jullie zullen mij er regelmatig gaan zien hoor,en bedankt dat jullie dit al hoopte,ik voel me goed welkom.ik ga nu de site uitpluizen, tot laterrr groetjes karin Jullie mogen me alles vragen, en ik sta open voor leuke contacten zolang je maar een fjordenfan bent!!!
Maar wat is dit een leuke site,jullie zullen mij er regelmatig gaan zien hoor,en bedankt dat jullie dit al hoopte,ik voel me goed welkom.ik ga nu de site uitpluizen, tot laterrr groetjes karin Jullie mogen me alles vragen, en ik sta open voor leuke contacten zolang je maar een fjordenfan bent!!!
Hee Claudia...wist het dan ook al eventjes en blijf erbij...(en helemaal nu je hier ook aanwezig bent Karin!)
Gaat helemaal goed komen met Pino!! Kan me volledig voorstellen dat het even flink slikken is, maar het klinkt allemaal super!
En Karin, gezellig en hopelijk horen en zien we vaak wat van jou en Pino!
Sterkte morgen Claudia, maar toch eigenlijk nog meer: Veel plezier, mag je toch ook wel naar streven niet waar??
Gaat helemaal goed komen met Pino!! Kan me volledig voorstellen dat het even flink slikken is, maar het klinkt allemaal super!
En Karin, gezellig en hopelijk horen en zien we vaak wat van jou en Pino!
Sterkte morgen Claudia, maar toch eigenlijk nog meer: Veel plezier, mag je toch ook wel naar streven niet waar??
Geluk is de vrucht van intens werk
zeker. Ik heb hem vanavond nog even tussen de buien gereden en nog wat foto's gemaakt. Gepoetst, geknipt en geknuffeld.
Danielle en Iris hebben nog afscheid van hem genomen.
Vanavond voor het laatst in zijn vertrouwde stalletje en naast Alco.
Ben benieuwd hoe alco gaat reageren.
Morgen gaat hij naar karin.
Danielle en Iris hebben nog afscheid van hem genomen.
Vanavond voor het laatst in zijn vertrouwde stalletje en naast Alco.
Ben benieuwd hoe alco gaat reageren.
Morgen gaat hij naar karin.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.