Dappere held (en later niet zo slim)

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Pablo
Contacteer:

Dappere held (en later niet zo slim)

Bericht door Pablo » zo 30 jul 2006, 13:47

Ik had vrijdag dus mijn Barefoot binnen *o/* En vrijdagavond had ik nog ff beugelriemen geleend van een stalgenootje. Maar zaterdag ging dat stalgenootje naar de clubles, dus dat ging niet. Ach, ik ben hartstikke dapper. Dus ben ik met de meiden meegereden naar de club zonder beugels! Tegen verwachting in, ben ik helemaal blijven zitten. Ik heb ook eigenlijk best een braaf paard O:) En ook de terugweg, die ik dus alleen reed omdat de rest bij juf Kim aan t zweten was. Die ging ook helemaal goed. Het was de eerste keer dat ik sinds jaren alleen onder zadel buiten ben geweest met pablo dus dubbel trots op ons allebei :D

Daarna gauw door naar Dord, waar eenmaal aangekomen bleek dat je entree moest betalen. Gelukkig had redder in nood Viv centjes die ze met Tjody naar de kassa kwam brengen. Tja, had ik dat geweten.... Vivje, nog bedankt~!
Alle mooie fjordjes gezien, waarvan alleen nr 50 qua hoogte op Pablo lijkt :+ En een hoop mensen gezien. Toen naar Divoza in Zoetermeer gereden om beugelriemen te kopen. Het zijn Passier beugelriemen geworden donkerbruin. Heel mooi, alleen niet zo slim van me om 1.70 beugelriemen te kopen met mijn korte pootjes. Haha, er waren al 20 gaatjes standaard in, maar vandaag toch al 5 bij gemaakt en er komen er nog een aantal bij. Wel sjit, want ik moet echt een stuk van de riemen af gaan snijden en dan is het ingestanste passier er vanaf. Maar ja, jammer dan. En als je dan toch bij Divoos bent, kun je ook best een heel leuk bodywarmertje van Kyra K kopen (die uiteraard in de uitverkoop was). En voor Pablo nog een heel mooi (vind ik) vliegenmasker van Rambo gekocht. Pablo had namelijk vrijdagavond zijn oog kapot geschuurd (lompe boer) Daarna meteen weer naar stal en het vliegenmasker opgedaan. Zowaar vanmiddag kwam ik op stal en jippie hij had m nog om. Ik had er eerder 1 gekocht en die lag elke keer in het land. Ik hoop dat zijn huid op zijn hoofd nu een beetje bijtrekt voor 18 augustus.
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
njarco
Contacteer:

Bericht door njarco » zo 30 jul 2006, 19:51

Lekker toch roos. dat ze zo braaf was. Ik hoef dat niet te doen op de weg hoor.
NJARCO Z1 dressuur.
Zooooooooooo trots op mn ventje.

Zep s mijn nieuwe topper in spe.

FJORD thats what makes the difference
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » ma 31 jul 2006, 08:03

Kon je de beugelriemen niet ruilen dan? Inderdaad wel zonde zo. Maar ik vind je wel dapper hoor zo zonder beugeltjes buiten gaan rijden :D
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Heranda

Bericht door Heranda » ma 31 jul 2006, 09:10

Zeker iets om trots op te wezen, goed hoor!
Inderdaad niet erg slim van die beugelriemen :D
Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
viewtopic.php?f=9&t=39079
Viv

Bericht door Viv » ma 31 jul 2006, 09:31

jeeeehh superstoere en nu arme roos hihihi.
Vind je wel een bikkelin hoor, zomaar alenig de weg op...
En uiteraard bedankt voor alle hulp en gezelligheid.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
jezzikaatje
Contacteer:

Bericht door jezzikaatje » ma 31 jul 2006, 10:37

Wat ben je toch weer lekker handig Roos :D
Maar ja, beter ook te lange beugels dan te korte..
Pablo
Contacteer:

Bericht door Pablo » ma 31 jul 2006, 12:01

Ach, tja nou ja, ga ze toch maar afsnijden. Al heb ik er totaal geen last van maar goed. Verder blijft het vliegenmasker nog steeds zitten!! Dus wellicht dat ie er een beetje mooi uitziet op de keuring.
Vera

Bericht door Vera » ma 31 jul 2006, 13:55

Fijn dat het zo goed ging buiten.
Ik heb ook altijd last van te lange riemen, moet er ook altijd gaatjes bij maken.
Mooi dat het vliegenmasker nu wel blijft zitten.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Charret

Bericht door Charret » ma 31 jul 2006, 14:16

Wij stonden ook wel even te kijken van het entree geld! Haha, maar gelukkig hadden we nog wat bij ons. Viv heeft de hele dag lief met Tjo aan de hand gelopen en toe staan kijken. :j

Ik had de beugels ook terug gebracht zo jammer om er meteen in te gaan snijden.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Pablo
Contacteer:

Bericht door Pablo » ma 31 jul 2006, 15:48

@ Charret ik ga de riemen niet terugbrengen hoor. Moet ik weer helemaal naar Zoetermeer, echt niet :D
Viv

Bericht door Viv » ma 31 jul 2006, 16:31

Ja ik wilde ook nog wat zien van de keuring en laat poownie echt niet onheerd in dr paddockje achter. En ach ze is lekker braaf o een dergelij terrein dus ik laat gewoon mn paard uit :D
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Plaats reactie