Gevallen met San...

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
lauraatje

Gevallen met San...

Bericht door lauraatje » za 22 jul 2006, 20:17

Het was vanavond hier heerlijk afgekoeld en heb San dus even meegenomen voor een buitenritje. Ze liep super, was erg energiek maar toch goed te houden (is wel eens anders := ). We waren lekker aant draven op ons favoriete zandpad tot ik ineens een grote platte steen zag liggen. Ik wilde snel terug naar stap zodat we er niet in draf overheen zouden gaan en ze zou struikelen. Maar madame had het op d'r heupen en draafde vrolijk verder zonder op mij te letten _-:( Nog voordat ik een niet zo paardvriendelijke ophouding wilde maken, ging ze dus op die steen staan en maakte een flinke schuiver.... Gelukkig stond ze weer gelijk op en zat ik nog. Ben er gelijk afgesprongen en heb d'r benen bekeken, maar het enige wat ik kon zien waren afgeschaafde knieen. Het bloedde een beetje, dus het leek erger dan dat het uiteindelijk was. Heb aan de hand naar huis gestapt en ook ff gedraafd om te zien of ze niet kreupel was, maar gelukkig leek ze nergens last van te hebben. Ze vond het maar raar dat ik er nu ineens naast bleef lopen 8-) Op stal heb ik d'r benen afgespoten en d'r knieen schoongemaakt; het bloeden was inmiddels al opgehouden. Beetje Betadine zalf erop gesmeerd om t schoon te houden, meer kan ik volgens mij niet doen op dit moment.
Het ziet er gelukkig niet ernstig uit, het is afgeschaafd zoals je bij kinderen ook ziet. Verder heb ik niks kunnen ontdekken. Morgenochtend maar gelijk weer schoonmaken en nog ff kijken of ze goed loopt.
Het is niet de eerste keer dat we zijn gevallen, maar toch ben ik weer flink geschrokken.
Jeempie
Contacteer:

Bericht door Jeempie » za 22 jul 2006, 21:22

Ai dat heb ik met Jamie ook wel eens gehad, dat was op het asfalt. Je kunt het soms nog aan de richting van de haren zien waar het geweest is. Hopelijk houdt San er niets aan over.
Zortin Z1 + 10 alweer! *o/* Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model ! :L :))
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 23 jul 2006, 10:31

jeetje dat is schrikken zeg, ik hoop dat ze er niets aan over houdt
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
nina1993

Bericht door nina1993 » zo 23 jul 2006, 11:07

Ik heb het met Nina ook regelmatig. Dat is pure onoplettendheid. Ik gebruik steeds de woorden: Let op en daar reageert ze prima op. Het is maar zelden dat ze nu nog struikelt wanneer ik dat gezegt heb.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
lauraatje

Bericht door lauraatje » zo 23 jul 2006, 11:17

San kent LET OP ook wel; ze heeft vroeger namelijk voor de kar gelopen. Soms komt het alleen niet zo goed over...
DaphneT

Bericht door DaphneT » zo 23 jul 2006, 20:14

Ja dat is zeker even schrikken. Gelukkig dat het niet ernstig lijkt!
fjordido

Bericht door fjordido » ma 24 jul 2006, 12:44

echt een fjord.. ik hoop dat het mooi geneest!
boaz
Contacteer:

Bericht door boaz » ma 24 jul 2006, 13:38

oooh ik dacht dat die vorige fjord die ik had lomp was.
fjord eigen dus.
ben blij voor je dat ze niet kreupel is
:~ Boaz: Inco x Manus :~

Learn from your mistakes, but never regret. People change, things go wrong, but remember 'Life goes on..' :sorry:
Plaats reactie