Bijou

Benthe

Bijou met Chantal (toch?

Bijou in de ring

Volgens mij Bunja v. Kunar

De Timor x Michael

Zilke v. Sven

Annelisa

viewtopic.php?f=9&t=39079Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
Hahahaha nu je het zegt, lijkt het idd zoMarijke&Rosco schreef:Op de eerste foto lijkt het net of er een kaboutertje aan een heiningpaal hangt...of ligt dat aan mij
Annelisa is idd 2 maar nog niet zo heel erg groot hoor. Ik schat haar 1.40 ongeveer. Haar paps is Reitze en opa is Toddy. Bijou haar paps is volgens mij ook Reitze, toch Lisette?Mir schreef:Bijou heeft een lief koppie! En niet te zwaar tillen aan die 34 punten, dat komt vast nog wel goed!
Nou kom ik bij Annelisa op 2 jaar uit qua leeftijd, maar wat een bink is dat joh! Hoe hoog is zij ongeveer? Ze is erg mooi! Ben misschien ook beetjemaar wat is de afstamming van Annelisa?
Enne... als we dan toch bezig zijn.... de vader van Bijou is???
Klop, Bijou haar vader is ook Reitze!douwina schreef:Annelisa is idd 2 maar nog niet zo heel erg groot hoor. Ik schat haar 1.40 ongeveer. Haar paps is Reitze en opa is Toddy. Bijou haar paps is volgens mij ook Reitze, toch Lisette?Mir schreef:Bijou heeft een lief koppie! En niet te zwaar tillen aan die 34 punten, dat komt vast nog wel goed!
Nou kom ik bij Annelisa op 2 jaar uit qua leeftijd, maar wat een bink is dat joh! Hoe hoog is zij ongeveer? Ze is erg mooi! Ben misschien ook beetjemaar wat is de afstamming van Annelisa?
Enne... als we dan toch bezig zijn.... de vader van Bijou is???