Ons nieuwe aanwinst.
Wat een prachtig paard Charret.......
Helemaal geweldig gewoon!!!!
Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je moeder er helemaal verliefd op is!
( en jij natuurlijk ook!
)
Veel plezier straks met jullie nieuwe gave man!
Groetjes Jessica

Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je moeder er helemaal verliefd op is!

Veel plezier straks met jullie nieuwe gave man!
Groetjes Jessica
Zooo blij met mijn nieuwe aanwinst!!!
Mijn mooie shet meiske MOOIKE!!! 

Hahaha, bedankt voor de lieve reacties!
Even wat antwoorden:
Hij komt uit Oudwoude, bij Pieter Wijbenga.nl vandaan.
Het inderdaad de bedoeling dat hij ons gezinspaard wordt.
Hij's 3,5 jaar oud en inderdaad een beer van een vent, maar oh zo aanhankelijk. Erg lief om te zien. Wanneer je afstapt en hem los laat en jij loopt weg loopt hij zo achter je aan. Jij maakt een rondje, hij maakt een rondje
Evelien, kan bijna niet wachten. Natuurlijk zijn jullie tegen die tijd welkom om te komen kijken, maar dan eerst naar Aliesje! :p
Marijke dat meen je toch niet! Haha, arme Rosco, hij moest eens weten dat je dat gezegd hebt
Even wat antwoorden:
Hij komt uit Oudwoude, bij Pieter Wijbenga.nl vandaan.
Het inderdaad de bedoeling dat hij ons gezinspaard wordt.
Hij's 3,5 jaar oud en inderdaad een beer van een vent, maar oh zo aanhankelijk. Erg lief om te zien. Wanneer je afstapt en hem los laat en jij loopt weg loopt hij zo achter je aan. Jij maakt een rondje, hij maakt een rondje

Evelien, kan bijna niet wachten. Natuurlijk zijn jullie tegen die tijd welkom om te komen kijken, maar dan eerst naar Aliesje! :p
Marijke dat meen je toch niet! Haha, arme Rosco, hij moest eens weten dat je dat gezegd hebt

Liefde is..Alies Dragan Jouke
Hahaha, het stomme is. Je had me moeder vorig jaar moeten zien. Toen durfde ze nog niet eens te aaien! Dus wie weet over een jaar heeft jou moeder ook de stoute schoenen aangetrokken!
Evelien, dat altijd! Mensen hier zeiden al dat ik haar verkocht zou hebben en vroegen voor hoeveel. Dit alleen omdat ze dachten dat ik haar had laten vallen voor Jouke! Stomme mensen, dat nooit!
Evelien, dat altijd! Mensen hier zeiden al dat ik haar verkocht zou hebben en vroegen voor hoeveel. Dit alleen omdat ze dachten dat ik haar had laten vallen voor Jouke! Stomme mensen, dat nooit!
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Wij hebben onze paarden al 7 jaar, dus ik denk niet dat dat gebeurdCharret schreef:Hahaha, het stomme is. Je had me moeder vorig jaar moeten zien. Toen durfde ze nog niet eens te aaien! Dus wie weet over een jaar heeft jou moeder ook de stoute schoenen aangetrokken!

Ereplaatsje voor

Mijn moeder is er helaas ook zo een. Die blijft op respectabele afstand en Ros is het eerste paard dat ze een keer een aai over zijn neus heeft gegeven en toen liep ze gauw weer een paar passen naar achteren
.
Laatst vergiste ik me een keer, liet zijn stal deur open staan moest even wat pakken, en vroeg aan mijn moeder houd jij hem even in de gaten hahahaha niet bij nagedacht je had dat gezicht moeten zijn ja ehhh maarehhhh....Dat krijg ik er ook niet meer uit!

Laatst vergiste ik me een keer, liet zijn stal deur open staan moest even wat pakken, en vroeg aan mijn moeder houd jij hem even in de gaten hahahaha niet bij nagedacht je had dat gezicht moeten zijn ja ehhh maarehhhh....Dat krijg ik er ook niet meer uit!