Nou allemaal heeeeeel erg bedankt voor het duimen! Het heeft vast en zeker geholpen! De dierenarts vond opzich dat niet schokkend was. Er zaten duidelijk slechtere plekken in dr pees maar hij vond opzich voor een paard van 18 jaar dat het niet heel slecht was. En ze kan nog jaren mee

Goh ik kon wel huilen toen ik dat hoorde!
Ik moet nu verder met imka gaat stappen

. Goh dat hadden we nog niet gedaan het laatste half jaar

Maar wat ben ik blij dat ik gewoon door kan gaan met waar we mee bezig waren revalideren!

Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik negen weken moest stappen. Maar goed mijn stapschema is nu 30 min stappen drie weken lang dan drie weken 45 min stappen en daarna moet ik 45 min stappen met 2x 4 min draven erbij. Dus ik mag zelfs weer gaan draven met mn meisje. Wat zal ze blij zijn als ze dr benen weer mag strekken. Na die negen weken moeten we weer terug en gaan ze kijken of het schema nog aangepast moet worden en hoe het ervoor staat. Verder moet ze wel van de widiapuntjes af maar ze hoeft geen wiggen. Dat had mijn hoefsmid dan dus wel heel goed gedaan. Vorige week was ik een beetje boos aangezien hij haar van de wiggen afgehaald was en ik een slecht paard had maar dat is dus niet waar hij had wel zn werk goed gedaan gelukkig! Ik ben blij dat ik hem verder niet heb aangesproken ofzo en of wat heb laten horen tegen hem!
Ik zal snel een paar foto's maken van Imka als we gaan stappen want ik had net een heel mooi zadel gekocht een week voor ik naar de kliniek ging toen. Ik heb een australian stock zadel zit echt als een huis Maar dat zien jullie snel.
Nogmaals heel erg bedankt voor alle medeleven hier ik heb er echt heel veel aan gehad

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog