Yiiiippeeeee..........fjordje gekregen...
Ik doe idd ook veel voor hem[en hij vind het stiekumpjes toch wel leuk twee fjordjesCarolinef schreef:ik kan je de hand schudden; heb ook zo'n super man, (maarja zijn wij ook geen super vrouw),

We hebben haar gevangen,na 1 spuit met kalmeringsmiddel door wat maismeel,die ze heel argwanend van een afstandje opat en twee pijlen uit een verdovingsgeweer,en 6 volwassenen

Ze was nog steeds erg wakker,maar door wat slimheidjes konden we haar meelokken naar stal

Vik....en ik...Zijn nu Z + 4..
Viking is mijn lekkere gele monster
- nancy imka
Ik ben begonnen met Bach bloesem therapie bij haar en dat werkt prima, ze staat nu weer heerlijk zonder halster in de wei........... alhoewel ze momenteel weer wat wegloperig is, maar dat schijnt te kunnen, dan moet de therapie weer iets aangepast worden.viking schreef:Nee,zolang ik haar nog heb gaat ze never nooit niet meer de wei op,het spijt me voor haar,maar dat heeft ze aan haarzelf te dankenZiggy schreef:ik geef je groot gelijk dat je met die merrie niet verder wil en je hoeft geen hekel aan merries te krijgen hoor, die van mij is ook hartstikke lief............................. liet zich alleen ook niet vangen in de wei, maar dat is opgelost
Ik neem aan dat als jullie haar vanmiddag hebben, dat jullie haar daarna niet meer op de wei zetten?![]()
Hoe hebben jullie het vangen geregeld?
Voordat ik met de Bach begonnen was liep ze met een halster in de wei en dan kon je haar met wat eten lokken. We hebben ook wel eens met een aantal met een heel lang touw haar ingesloten, toen had mevrouw haar halster afgewurmd in de wei

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Dit had bij haar ook niet geholpen,ik ben met sedalin in de weer geweest en zelfs met drie spuiten met sedalin kreeg ik haar niet te pakken.
Het rare is dat zij nu met halster om weer kuikenmak is
Maar goed ik heb mijn beslissing genomen,en er zijn zat mensen die haar wel willen hebben omdat zij zo mooi is en super gave gangen heeft
Het rare is dat zij nu met halster om weer kuikenmak is

Maar goed ik heb mijn beslissing genomen,en er zijn zat mensen die haar wel willen hebben omdat zij zo mooi is en super gave gangen heeft

Vik....en ik...Zijn nu Z + 4..
Wat een super vent heb jij zeg!
Echt heel erg leuk
Veel plezier zondag!
Echt heel erg leuk

Veel plezier zondag!
viewtopic.php?f=9&t=39079Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
- jezzikaatje
- Contacteer:
Ben blij dat je je later wat genuanceerder hebt uitgedrukt dan in je eerste post. Vind de term 'afschieten' heel naar overkomen, maar dat zal wel aan mij liggen, want niemand anders schijnt zich eraan te storen. Vraag me bij dit soort verhalen wel af hoe het toch zover kan komen met een jong paard.
Nou ja, in ieder geval oprecht veel plezier gewenst met je nieuwe fjordje.
Nou ja, in ieder geval oprecht veel plezier gewenst met je nieuwe fjordje.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Yvette,ik denk niet dat het zo bedoeld is.
en een jong dier dat ergens in een groot stuk land loopt,en niet van plan is,met de mens in zee te gaan,is nu niet zo heel vreemd?!
mischien weinig in de hand gehand,maar dat zie je wel vaker.
en een jong dier dat ergens in een groot stuk land loopt,en niet van plan is,met de mens in zee te gaan,is nu niet zo heel vreemd?!
mischien weinig in de hand gehand,maar dat zie je wel vaker.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present