Prachtig, zoveel herkenbare koppies. Paar enorm mooie (en lichte) Orsta's gezien, evenals Vlin's die ook erg licht van kleur zijn!
Verder moeder Noel met haar hengstveulen Casper van Anton. Echt geweldig mooi om te zien, het was net of ik Sas met Cai zag lopen. Toen besefte ik pas hoeveel Sas wel niet van dr moeder heeft. Niet alleen qua uiterlijk, maar vooral ook qua doen en laten. En die kleine eigenwijs ernaast, naja ook gelijkenis ten top! Echt heerlijk!
Na moeder, halfbroertje en vele halfzusjes en halfnichtjes gezien te hebben zijn we vanuit Balkbrug nog even richting Nieuwleusen gereden, waar fokker dhr Brinkman zelf woont (paarden staan bij zijn zoon+kleindochters). Daar oma Heleen nog bewonderd. Ook al een herkenbaar uiterlijk én...ja hoor, ook daar konden ze flemen om het minste of geringste (waar herken ik dat toch van??)..
Heleen stond daar samen met een Anne, een ontzettend leuke, mooie en grote halfzus van Sas. Ook een Orsta...
Ja heb echt even genoten om zoveel familieleden van Sas bijelkaar te zien en zoveel herkenbare dingen in korte tijd, toch waargenomen te hebben! Erg leuk en fam. Brinkman (+ Annet) was ook ontzettend gastvrij! (dus mochten ze dit lezen: Onwijs bedankt