Ben alweer blij, in een keer E bij B gehaald !! :-)
Weet niet of dit niet mag, maar aan de auto sjorren was geen optie. Een dieselbus (FIAT Ducato) versjor je ook niet makkelijk plus dat je bij aankoppelen de auto uit moet zetten en op de handremJoyceNan schreef:He goed man gefeliciteerd!
jeetje kreeg je keren mbv een zijweg? Is niet eens een exameneis. Ben blij dat ik dat niet hoef te doen.
En nicole, aan de auto en/of aanhanger sjorren mag niet tijdens je examen.
helaas

En als ik dus auto en trailer voor elkaar heb, gaan we lekker op pad

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
die zijn altijd wel te lenen toch???Annemarie schreef: En als ik dus auto en trailer voor elkaar heb, gaan we lekker op pad.

je komt gewoon een keer langs...
met of zonder nissie

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Ik kan inderdaad wel een trailer lenen, maar ik vind het zelf gewoon niet zo'n lekker idee om met allerlei geleend dingen van anderen op pad te gaan. Maar heb me net even op internet verlekkerd aan trailers. De IMPEX dealer in Eelde (dichtbij Gieten) heeft 5 mooie tweedehands anderhalfpaardstrailers staan. Tsja, vriendlief even bewerken om zaterdag te gaan kijken denk ikYdel schreef:die zijn altijd wel te lenen toch???Annemarie schreef: En als ik dus auto en trailer voor elkaar heb, gaan we lekker op pad.
je komt gewoon een keer langs...
met of zonder nissie![]()

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
oe spannend Annemarie!!!
hoop voor je dat hij zich laat bewerken
je moet het gewoon hierop gooien: ik heb een hoop geld uitgegeven aan rijlessen+examen, dus laat ik er dan ajb ook gebruik van gaan maken
of zoiets natuurlijk
hoop voor je dat hij zich laat bewerken

je moet het gewoon hierop gooien: ik heb een hoop geld uitgegeven aan rijlessen+examen, dus laat ik er dan ajb ook gebruik van gaan maken

of zoiets natuurlijk

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
- jezzikaatje
- Contacteer:
Wat betreft moeite met aankoppelen, koop een Nissan Patrol
Kun je gewoon mis rijden de bumper zit toch hoger (en is van staal) dus dan gaat er niets kapot.... Rara hoe goed kan ik het
Hihi, nee hoor, ik heb een mooi aanknopingspunt met de patrol waardoor ik m erg nauwkeurig eronder kan rijden, echter met de Vito (geen achterraam) vind ik het een stuk lastiger.

Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
nou hij staat er in de wet gewoon bij hoor joyce:
zie http://wetten.overheid.nl
Regeling houdende vaststelling eisen praktijkexamens rijbewijscategorieën B en E bij B (Regeling eisen praktijkexamens rijbewijscategorieën B en E bij B)
zie http://wetten.overheid.nl
Regeling houdende vaststelling eisen praktijkexamens rijbewijscategorieën B en E bij B (Regeling eisen praktijkexamens rijbewijscategorieën B en E bij B)
De in artikel 3, onder p, bedoelde bijzondere verrichtingen bestaan voor de categorie E bij B uit:
a. het op juiste en veilige wijze in- of uitstappen;
b. het in een rechte lijn achteruitrijden tot een aangegeven punt;
c. het via een bocht achteruitrijden tot een aangegeven punt;
d. het op juiste wijze keren van de voertuigcombinatie met gebruikmaking van een zijstraat;
e. het op juiste wijze keren van de voertuigcombinatie door middel van een halve draai binnen een beperkte ruimte;
f. de voertuigcombinatie op juiste wijze op een helling tot stilstand brengen en weer optrekken (hellingproef);
g. het op juiste wijze beproeven van de remmen;
h. het na afloop van de rit uitvoeren van de noodzakelijke controlehandelingen om het voertuig veilig achter te kunnen laten;
i. het aan- en afkoppelen van de aanhanger.
Apart...
Ik heb voordat ik begon met lessen veel rijscholen gebeld en veeel mensen gesproken maar de vier punten die je MOET kunnen zijn:
- aan en af koppelen
- bochtje achteruit
- recht achteruit rijden
- veilig rijden in het verkeer.
De andere punten d en e worden hier weinig tot niet gebruikt. Ik heb ook nog rijscholen richting het midden en oosten van het land aan de telefoon gehad en die hanteren ook deze vier punten.
Maar goed ben blij dat ik het bij deze vier kan houden
Ik heb voordat ik begon met lessen veel rijscholen gebeld en veeel mensen gesproken maar de vier punten die je MOET kunnen zijn:
- aan en af koppelen
- bochtje achteruit
- recht achteruit rijden
- veilig rijden in het verkeer.
De andere punten d en e worden hier weinig tot niet gebruikt. Ik heb ook nog rijscholen richting het midden en oosten van het land aan de telefoon gehad en die hanteren ook deze vier punten.
Maar goed ben blij dat ik het bij deze vier kan houden

Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
nou je staat er versteld van hoeveel rijscholen er van bepaalde regels wat rijden met een aanhanger betreft er echt geen bál vanaf weten. daar liep ik tegenaan toen ik een stukje over rijden met een trailer voor ons clubblad ging schrijven.
en weet je zelfs de verkeerspolitie weet er geen >piep< vanaf. de enige die me wat zinnigs kon vertellen was iemand van de RDW en iemand van het CBR.
en weet je zelfs de verkeerspolitie weet er geen >piep< vanaf. de enige die me wat zinnigs kon vertellen was iemand van de RDW en iemand van het CBR.