Ik ga niet meer vreemd!!
Ik ga niet meer vreemd!!
Ik heb besloten om mijn knotjespaard te verkopen..
Ik ben gewoon verknocht aan de gele fjordenbaaltjes!! Ik heb een poosje geleden op Anton gereden en ben tot de conclusie gekomen dat ik ook gewoon een grote fjordenknollie wil!!
Dat paniekerige gedoe altijd, ik heb er gewoon geen zin meer in!! Het is me veel te lastig, ik ben ook altijd alleen, dus dat is extra lastig.
Ik heb het idee dus voorgelegd aan mijn ouders en ze waren het er eigenlijk meteen mee eens, ook dat ik dan een grotere fjord erbij zou kopen!! Dat viel me erg mee.
Ik moet nu alleen mijn merrie dus verkopen en gaan nadenken wat ik wil en dat zeer secuur gaan zoeken. Ik heb het al een beetje in mijn hoofd, het moet een grote fjord worden, rond de 1.48 ong. hij of zij moet wel een proefje kunnen lopen, B is al goed, maar wat dressuur moet er in zitten. Eentje die ook een sprongetje kan maken, lekker relax door het bos kunnen in zijn eentje.
Ik weet nog niet of ik een merrie of een ruin wil. Ruinen zijn vaak makkelijker, niet altijd.. Maar vaak wel. Maar met een merrie heb je natuurlijk nog fokmogelijkheden en dat staat mij wel aan.
Het moet een fjord zijn van ong. 6, 7 of 8 jaar oud.
Verder weet ik het nog niet, maar ik heb dus al aardig wat eisen..
Groetjes Esther..
Ik ben gewoon verknocht aan de gele fjordenbaaltjes!! Ik heb een poosje geleden op Anton gereden en ben tot de conclusie gekomen dat ik ook gewoon een grote fjordenknollie wil!!
Dat paniekerige gedoe altijd, ik heb er gewoon geen zin meer in!! Het is me veel te lastig, ik ben ook altijd alleen, dus dat is extra lastig.
Ik heb het idee dus voorgelegd aan mijn ouders en ze waren het er eigenlijk meteen mee eens, ook dat ik dan een grotere fjord erbij zou kopen!! Dat viel me erg mee.
Ik moet nu alleen mijn merrie dus verkopen en gaan nadenken wat ik wil en dat zeer secuur gaan zoeken. Ik heb het al een beetje in mijn hoofd, het moet een grote fjord worden, rond de 1.48 ong. hij of zij moet wel een proefje kunnen lopen, B is al goed, maar wat dressuur moet er in zitten. Eentje die ook een sprongetje kan maken, lekker relax door het bos kunnen in zijn eentje.
Ik weet nog niet of ik een merrie of een ruin wil. Ruinen zijn vaak makkelijker, niet altijd.. Maar vaak wel. Maar met een merrie heb je natuurlijk nog fokmogelijkheden en dat staat mij wel aan.
Het moet een fjord zijn van ong. 6, 7 of 8 jaar oud.
Verder weet ik het nog niet, maar ik heb dus al aardig wat eisen..
Groetjes Esther..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Da's een moedige beslissing om je paard weg te doen, maar als je voelt dat je hart bij de fjorden ligt, is dit waarschijnlijk wel de juiste beslissing 
Is Bidonja niet wat voor je?
hihi nee, die kan eigenlijk geen dressuur, alleen springen en buitenrijden

Is Bidonja niet wat voor je?

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- jezzikaatje
- Contacteer:
als je hier goed over nagedacht hebt en echt tot het besluit bent gekomen dat je meer een fjordenmens bent, is dit een hele goede beslissing.
Ik wens je veel suc6 met het zoeken naar een geschikte fjord (overigens weet ik van een vriendin van mij dat van Pommeren een grote merrie heeft staan) en sterkte met het afscheid van je knotjespaard
Ik wens je veel suc6 met het zoeken naar een geschikte fjord (overigens weet ik van een vriendin van mij dat van Pommeren een grote merrie heeft staan) en sterkte met het afscheid van je knotjespaard
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

- joske_vuran
- Contacteer:
Bedankt voor jullie lieve reacties, ik voel me hier zelf best gelukkig bij!!
Het zal wel even moeilijk zijn, maar ik weet dat ik de juiste beslissing neem!!
Eerst moet mijn KWPN verkocht worden, voor ik op zoek ga naar een nieuw paard, maar ik houd mijn ogen natuurlijk wel open. We hebben geen ruimte voor 4 paarden!!
Als ze verkocht is dan meld ik het en dan gaan we met z'n allen op zoek!!!
Groetjes Esther..
Het zal wel even moeilijk zijn, maar ik weet dat ik de juiste beslissing neem!!
Eerst moet mijn KWPN verkocht worden, voor ik op zoek ga naar een nieuw paard, maar ik houd mijn ogen natuurlijk wel open. We hebben geen ruimte voor 4 paarden!!
Als ze verkocht is dan meld ik het en dan gaan we met z'n allen op zoek!!!
Groetjes Esther..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ja, een merrie. Ik zie daar toch veel voordelen in voornamelijk dat ze een baarmoeder hebben, hihi..
Ik heb ook wel wat met merries, ze hebben karakter.
Al moet ik zeggen dat als er een hele geschikte ruin beschikbaar is, ik er over na moet denken.
Daarbij komt het denk ik niet echt goed als ik met Bente wil fokken, Bente is gewoon niet goed genoeg, ben ik bang.
Maar mijn voorkeur, en die van mijn vader, gaat uit naar een merrie!!
Ik heb ook wel wat met merries, ze hebben karakter.
Al moet ik zeggen dat als er een hele geschikte ruin beschikbaar is, ik er over na moet denken.
Daarbij komt het denk ik niet echt goed als ik met Bente wil fokken, Bente is gewoon niet goed genoeg, ben ik bang.
Maar mijn voorkeur, en die van mijn vader, gaat uit naar een merrie!!
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Je zei het gister al tegen me, maar ik hoop dat je een leuke fjord vind.......en het zou helemaal mooi zijn natuurlijk als je je zelf kan redden met je paarden en niet steeds hulp van iemand nodig hebt.
Veel succes met zoeken en hou ons op de hoogte!!
Veel succes met zoeken en hou ons op de hoogte!!
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)