dat was een vroegertje zeg

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ziggy

dat was een vroegertje zeg

Bericht door Ziggy » di 04 jul 2006, 08:43

Ik zat vanmorgen om half 9 al op Vera, ze wist niet wat haar overkwam dat ik al zo vroeg bij haar was :D Maarja ik wilde de warmte voor zijn en ik moest weer vroeg thuis zijn, anders kon ik hier het dorp niet meer in. Ze zijn het halve dorp aan het afsluiten vanwege de tour de France die hier doorheen komt.
We hebben maar een klein staprondje gemaakt, want het was rond die tijd al behoorlijk warm, dus we zijn een beetje door het dorp aan het stappen geweest. Trouwens ik had ook geen zin om het bos in te gaan, want alleen al op het fietspad met daarnaast weilanden en hoog gras gaf de nodige lijken qua dazen, dus ik denk dat we in het bos helemaal opgevreten hadden geworden :?
Maar ze heeft toch haar beweging weer gehad en haar aandacht (wat ik nog het allerbelangrijkste vind).
Ze kan overigens tegenwoordig weer zonder halster in de wei, want de Bachbloesem is nu echt super aan het werken, ze laat zich heel makkelijk vangen en ik kan zonder moeite een halster om doen, dus ik ben hartstikke blij *o/*
Zo en nu even hier in huis wat poetsen, want om 1 uur moet ik weer op de zaak zijn waar ik heen mag lopen vanwege de tour van Frans :?
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Heranda

Bericht door Heranda » di 04 jul 2006, 08:50

Lekker hoor, zo vroeg te paard!
Ik ga vanavond laat nog een ritje maken :j
Gezellig, de Tour de France...
Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
viewtopic.php?f=9&t=39079
Pablo
Contacteer:

Bericht door Pablo » di 04 jul 2006, 08:51

t is inderdaad warm, ik ga straks even naar dikkie dik om hem af te spuiten. Dan ga ik vanavond pas wat doen. Gister had ik een vroegertje en heb ik hem van 7.30 tot 8.00 gereden in de bak :))
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
roos

Bericht door roos » di 04 jul 2006, 09:03

Ik ben lekker nog vroeger...gister was ik om 6.30 op stal en om 7 uur stond ik in de bak om te gaan longeren ;)

Maar wel lekker he voor de warmte :D(nouja tis en blijf warm ;) )
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 04 jul 2006, 09:09

Heranda schreef:Gezellig, de Tour de France...
Nou zo gezellig is het voor ons niet hoor, heb bij mij achter de zaak de parkeerplaatsen met een stuk touw af moeten zetten, zodat mijn klanten straks hun auto gewoon kwijt kunnen, anders zetten al die dagjesmensen 'm daar neer :? We kunnen met de auto niet meer weg, want hier voor de deur staan allemaal dranghekken, jaja ze komen hier langs ons huis, dus wie weet komt mijn huisje vanavond op tv :D
Een aantal klanten kan niet komen, omdat het hier overal hermetisch is afgesloten, een andere klant is om 4 uur klaar met werken, maar kan pas vanaf 7 uur weer bij haar huis komen :( Het is best een happening, maar aan de andere kant is het voor ons inwoners heel erg lastig. Ben ook benieuwd hoe mijn voortuin er vanavond uit ziet als ik weer thuis kom.

Nouja, het is maar 1 dag en het is goed voor de toeristische sector in ons dorp zullen we maar zeggen :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Wiesje

Bericht door Wiesje » di 04 jul 2006, 09:16

Dorothea en ik zijn gisteravond lekkermet Oliver en de kar weggeweest. Ging super. Maar toen was het ook al lekker koel aan het worden. Was heel fijn. Ooit zijn we ook al rond 7u aan het rijden.
Voorde dieren ook wel zo prettig, als ze eenmaal wakker zijn :D
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 04 jul 2006, 09:50

ik ga liever in de avond, maarja als je tot 9 uur moet werken wordt het te laat, morgen ben ik lekker om 6 uur klaar, dus dan gaan we lekker in de avond een staprondje maken. Ik laat Vera nu ook niet te hard werken ook al is het vroeg of in de avond, het is en blijft toch nog warm

Vera

Bericht door Vera » di 04 jul 2006, 10:39

De laatste dagen ben ik ook al ruim voor 7 uur in het land. Maar rijden doe ik toch het liefste 's avonds omdat ik 'smorgens meestal nog moet werken en dan zit er gewoon niet lekker op als ik weet dat ik weer op tijd klaar moet zijn.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 04 jul 2006, 12:30

nee dan zit je idd niet op je gemak, had ik vanmorgen ook niet, omdat ik wist dat hier het dorp afgesloten zou worden

Jilly

Bericht door Jilly » di 04 jul 2006, 12:55

Ik was om kwart voor 8 al op stal om eten te geven en met het voornemen om Bidonja en Alina nog ff te rijden maar toen was het echt al te warm 8)7
Vanavond om 9 uur nog maar eens proberen dan O:)
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Dreeke
Moderator
Contacteer:

Bericht door Dreeke » di 04 jul 2006, 14:05

Ik was ook wel vroeg op stal, maar niet om te rijden dan vind ik het nog te warm hoor...
Vanavond zo rond 20.30 gaan we lekker naar het water, doen we nu al dagen achter elkaar,
zo maar stappend er naar toe even ploeteren in het water en dan weer naar huis stappen,
niks bijzonders en ook niet te intensief :D
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †

Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
jezzikaatje
Contacteer:

Bericht door jezzikaatje » di 04 jul 2006, 14:24

Ik moet er ook niet echt aan denken om nu intensief te rijden..
Was vandaag in een stikhete paardenwinkel en daar waren mensen paardrijbroeken aan het passen 8)7
We wilden vandaag eigenlijk weer iets gaan doen met Zorro, maar hij doet nu toch al niets, dus ik ga niet beginnen in dit hete weer hoor..
Dat beest valt spontaan om denk ik :+
De paarden mogen hier dus zich gewoon alleen uitleven in de wei :D
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 04 jul 2006, 15:14

ik heb het ook bij stappen gehouden, gewoon een kwartiertje tot 20 minuten hooguit, alleen even eruit.
Morgenavond ga ik ook weer een staprondje maken, lekker zonder zadel

fjordido

Bericht door fjordido » di 04 jul 2006, 20:51

nou ik kom nu net van ido af.. ben kwart voor tien (savonds dus) op gaan zadelen en het was heel goed te doen!!
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 04 jul 2006, 21:07

heb je een buitenrit gemaakt? ik vind het namelijk eng om in het donker te gaan rijden, er is daar weinig tot geen verlichting en al helemaal niet in het bos

fjordido

Bericht door fjordido » di 04 jul 2006, 21:31

neeee hier in de bak
maar ik ga gerust ih donker buiten rijden hoor. ik heb een hele grote doos vol met lichtjes en reflectiemateriaal waarmee ik me dan behang
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 04 jul 2006, 21:33

ik heb ook van die reflecterende banden, maar dan nog zou ik in het donker niet het bos in gaan :=

Plaats reactie