Maar goed eind goed al goed gelukkig, en Aike stond een half uurtje later gewoon weer uit de sloot te drinken, mijn coole kikker!!

hahahahaha
Groetjes Thessa en Aike

Nou hij is er niet zelf uitgekomen hoor, ze hebben hem met zes man uit de sloot moeten trekken, hij zat met zijn achterbenen flink diep in de bagger.Wodan schreef:Jeetje dat is ff schrikken. Gelukkig is ze er zelf uitgekomen. Ze zal de volgende keer wel niet meer zo dichtbij de sloot gaan klieren.
Nee er zit bij ons geen draad om de sloot heen, nou is het gelukkig niet zo´n diepe sloot hoor, alleen erg baggerig, maar het water komt tot halverwege zijn buik ongeveer. Het nadeel is dat ze er een eind in wegzakken waardoor ze er zelf niet meer uit kunnen komen. Maar Aike blijft om die reden dus ook ´s nachts niet buiten.JoyceNan schreef:Is ie onder de draad doorgegleden of hebben jullie geen draad bij de sloot staan?
In het laatste geval(wat eigenlijk best veel stallen dus niet hebben) vind ik het best gevaarlijk en gelukkig hebben wij wel draad anders mocht Nan echt de wei niet op.
iig fijn dat hij er niets aan over heeft gehouden!
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
Ok, ik ken het niet eigenlijk Lendevuur. Maar ik zal het ff navragen, een vriendin van mij werkt toch als assistente bij een veearts, dus dat is makkelijk. Ga het direkt straks als ik op stal ben aan haar vragen.Kelly schreef:Jeetje gelukkig is het goed afgelopen
Ik zou wel de DA nog even bloed laten tappen om te kijken of hij lendevuur heeft opgelopen. Dat komt vaak voor als ze in de sloot hebben gelegen.