Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
-
karleylover
Bericht
door karleylover » ma 29 mei 2006, 17:53
1.. DRUK DRUK DRUK zijn met buitenrijden...altijd willen racen, hou ik hem in is het dribbelen. En dan van iets schrikken waar je niet van hoeft te schrikken als startseintje om er tóch vandoor te gaan.
2. Je kan niks in de buurt bij hem zetten. Poetskoffers gooit hij om en ontleed alles dan even. Zadel, hoofdstel of iets anders naast hem ophangen, vraag je erom dat het kapot en afgekloven wordt.
3. Altijd honger hebben

..::* Tjelle *::.. & ..::* Karley *::..
-
Tanja
Bericht
door Tanja » di 30 mei 2006, 07:11
Tika heeft de volgende dingen,
-Als ik haar uit het land haal dan duikt ze op het eerst groene plukje (lees gras) dat ze ziet ,met mij er bij.
ze staat vrij kort op gras en krijg iedere dag een stukje er bij vanwege eczeem.
-Snel afgeleid als je ander paarden ziet,dan moest even goed kijken of degene (ruinen) in de smaak valt.
-Draaien met de kont met poetsen.
-
Yvette_Minouk
Bericht
door Yvette_Minouk » di 30 mei 2006, 09:51
Minouk is wel braaf, kan momenteel niet échte irritante dingen verzinnen..
Oah misschien deze:
- Als ze niet alleende wagen op wilt, kan ze het soms erg lang volhouden.. dan wordt ze zelf ook echt boos als we doorvragen.
Ik denk dat ik hier voor mam kan reageren met Olette:
- Kopstoten!!
(Lompigheid van Olette en de verkeerde plaats van mam)
-
Ellebel
Bericht
door Ellebel » di 30 mei 2006, 09:59
Tim kan af en toe lekker draaikonten en dan moet de borstelbak om. Daarna gaat ie heel zielig staan kijken...
Verder wil Tim gewoon aandacht, als ik even snel snel wil poetsen zet ie me klem om even lekker te kroelen

-
Dreeke
- Moderator
-
Contacteer:
Bericht
door Dreeke » di 30 mei 2006, 10:57
noekie schreef:Ik denk dat ik hier voor mam kan reageren met Olette:
- Kopstoten!!
Oh ja dat is zeer irritant. Wij hebben een haflinger op stal die dat doet
lekker als je net gegeten hebt en je krijgt een ram in je buik van zn
hoofd

† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
-
joske_vuran
-
Contacteer:
Bericht
door joske_vuran » di 30 mei 2006, 12:26
1. Alles slopen wat ook maar in de buurt komt! Touw, liksteen, liksteenhouder, voerbak, hooinethouder, alles gewoon!
2. Altijd dwars zijn op het moment dat dat nét even niet uitkomt. (tijdens een wedstrijd terwijl er mensen staan te kijken wanneer ik dus net eventjes heel goed wil rijden ofzo..)
3. Inderdaad dat smerig maken, en dan niet alleen zichzelf, maar ik word meestal ook harstikke vies. Als ik thuiskom heb ik soms de modder in mijn gezicht en het hooi in mijn haar.

Vuran

Z2 + 1
Endurance: 96 goedgekeurde wedstrijdkm's!
-
Daphne_65
Bericht
door Daphne_65 » wo 31 mei 2006, 03:57
Shadow tja,
1. schrapen als ze vindt dat ze een snoepje verdient heeft.
2. Lekker met je hoofd schudden als je maantjes geknipt wordt, ze houdt van een golfslagbad in dr manen
3. lekker drukworden/zijn als je op een drukke doorgaande weg loopt
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
-
Marin&Nimpfie!
Bericht
door Marin&Nimpfie! » wo 31 mei 2006, 08:39
Nimroy:
1: alles is eetbaar!! nimroy lust zelfs leverworst! kiwi banaan alles! als je je hand uitsteekt gaat die er zowat in omdat hij denkt dat je eten hebt.. *hij is zowwwww zielig, krijgt noooooooit wat..

*
2: Nim kan in een fractie van 0,00000001 seconden zijn halster afdoen ( dmv. zijn hoofd onder het halstertouw doen en dan die band achter zijn oren naar voor halen en dan zie je nog net een dikke kont het hoekje om rennen..

)
3: in het zwartste van het zwartste plekje in het land gaan rollen.. het liefst als vrouwlief hem net weer helemaal wit heeft gemaakt! en doe je hem een deken op voor bijv. wedstrijd.. presteert hij het nóg!

Nimroy + 04-06-2009
B.B. King!
Fello!!
-
Nicole
- Moderator
Bericht
door Nicole » wo 31 mei 2006, 09:15
Umm braaf aan de hand meelopen tijdens het ophalen uit het land en dan in een keer je smoel naar het gras doen, om nog even een hapje te eten.
*Nicole arm uit de kom*
En met 18 jaar nog steeds denken dat je een jong paard bent en nog vanalles en nog wat schrikken

Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
-
Mascotte
Bericht
door Mascotte » vr 02 jun 2006, 09:54
Ehm, mag het ook van mijn Haflinger, KWPN-er en Merens?
*Mijn Haf Wianda duwt iedereen omver, die is nogal lomp
*Mijn Merens Mascotte kan opzettelijk schrikken, heel irritant!
*Mijn KWPN-er Wervelwind heeft de laatste tijd dat hij er vandoor gaat als ik zijn halster af wil doen..
-
Bella
-
Contacteer:
Bericht
door Bella » vr 02 jun 2006, 11:48
Hoor dr net een van stalgenootje: Je kont schuren aan de waterbak en daarmee de gehele water bak kapot schuren, waardoor er werkelijke waterparade ontstaat in de hele stal. (1 voordeeltje: Meneer mag weer het land op 24/7

)
Geluk is de vrucht van intens werk
-
Jowien
Bericht
door Jowien » di 06 jun 2006, 19:40
Haha, wat een geweldig topic! Ik heb erg gelachen om al die trucjes die de fjorden allemaal hebben.
Orlinde is niet de moeilijkste (in ieder geval wel vaak de schoonste!) maar toch:
1) zover mogelijk weg lopen als ik de wei in kom en bij anderen wel aan komen lopen
2) touw stiekum nonchalant losmaken als ik even niet oplet
3) met elke ruin onderweg kennis willen maken ("kijk mij een lekker ding zijn, en ik val op grote jongens")
-
Ziggy
Bericht
door Ziggy » wo 07 jun 2006, 20:47
bij mij staat op 1 overduidelijk het niet laten vangen in de wei, mevrouw komt uiteraard een hapje pakken wat ik bij me heb, maar oweee als ik maar dreig mijn hand naar haar uit te steken, dan is ze foetsie
op 2 staat het niet stilstaan met opzadelen, heel erg irritant als je aan komt lopen en mevrouw gaat draaien en klieren
op 3 staat het snoepen onderweg van de wei naar stal of andersom, dan loop je met haar en ineens ziet ze een lekker plukje gras...........tja die moet je dan even meepakken

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd 

Vera

(Lenngard x Gardar)

Exel (Bowie)

(Wiljonm x Brusvein)
-
_Larsjuh_Lovertjuh_
Bericht
door _Larsjuh_Lovertjuh_ » vr 23 jun 2006, 07:09
Ehm oke ff kijken...
Lars:
1. Je jas kapotbijten voor een snoepje (is hem niet gelukt hoor maargoed)
2. Als een idioot lopen trekken (hij moest zonodig als eerste in het land zijn)
3. Als je van hem een foto wilt maken draait hij arro z'n hoofd weg.
Nou dat zijn mijn ervaringen met Lars
-
_Larsjuh_Lovertjuh_
Bericht
door _Larsjuh_Lovertjuh_ » vr 23 jun 2006, 07:09
haha! Hij zoekt altijd naar snoepjes!
-
Thessa Keizer
Bericht
door Thessa Keizer » za 24 jun 2006, 15:41
Met stip op 1- zo vaak mogelijk proberen om op het vrouwtje haar tenen te staan, en dan raar opkijken als ie een zet krijgt!
Op 2- Als ik zijn staart sta te borstelen of zijn achterhoeven sta te krabben, van die lekkere stink poepies laten!
En op 3- Lief naast je lopen en in een fractie van een seconde snel ff in je arm of been bijten! Is nog blijven hangen uit zijn hengsten tijd ofzo denk ik.
Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
-
roos
Bericht
door roos » za 24 jun 2006, 15:49
Oja danc is ook nog heel goed in emmers water omgooien waar die met zijn hoef in staat grrr
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god

Dancer Trotse mama van Jasmijn en
Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug

-
Mitti0611
Bericht
door Mitti0611 » zo 16 jul 2006, 12:23
Op 2- Als ik zijn staart sta te borstelen of zijn achterhoeven sta te krabben, van die lekkere stink poepies laten!
Whahaha, dat flikt Indoline me ook vaak! Dacht dat ze daarmee vrij uniek was maar ik ben blij dat we nu in elk geval een praatgroepje voor kunnen oprichten als het ons op een dag teveel wordt
Kijkt hij ook altijd zo gepikeerd achterom als je iets moppert in de trent van: "Als je denkt dat je naar roosjes ruikt heb je het mis hoor!"
Indoline wel, die denkt volgens mij echt dat ze me er een groot plezier mee doet

Save the earth!
(It's the only planet with chocolate...)
-
nina1993
Bericht
door nina1993 » zo 16 jul 2006, 12:46
Oke, met stip op nr 1:
In de achteruit als je geen zin hebt om te rijden en net zo lang etteren en klieren totdat je gewonnen hebt. grrr
op 2 Niet luisteren
3 haar hoofd niet stil willen houden tijdens het knippen
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
-
spoekie
Bericht
door spoekie » ma 09 okt 2006, 18:23
1. Kwijlen.. Jij gaat even mee om te kijken (zus rijd er momenteel op, omdat ik mijn ribben heb gekneusd) en de kleren zijn helemaal ondergekwijld
2. tijdens het rijden naar stal willen, dus dan in dezelfde hoek een klein beetje irritant gaan doen
3. Zichzelf grappig vinden, door even een keer links te gaan als je recht wilt
Maar verder is het een schat