balen zeg en dan vraag je je toch af, hoe komt zo'n inmense spijker in de wei terrecht?
Gelukkig heb je directe hulp van Baks bij de hand, kijk das weer een extra voordeel!
beterschap
Ik baal!!!!
Morgen mag het verband eraf en kan ik pas bekijken hoe het gaat. Mijn hoefschoen is binnen en hij past. Het is echt een super ding.
Ik moet zeggen dat het mij niet tegenvalt zoals hij zich nu gedraagt.Hij staat nu dus alweer 3 dagen binnen.
Tja, hoe komt een spijker in de wei, ik weer het niet.
Carolinef: ik zit aan de andere kant van de rivier dus bij mij komt Joos van Gestel. Maar met Arie heb ik natuurlijk altijd een ruggespraak.
Morgen weet ik hopelijk meer.
Bedankt voor al jullie fijne reacties.
Ik moet zeggen dat het mij niet tegenvalt zoals hij zich nu gedraagt.Hij staat nu dus alweer 3 dagen binnen.
Tja, hoe komt een spijker in de wei, ik weer het niet.
Carolinef: ik zit aan de andere kant van de rivier dus bij mij komt Joos van Gestel. Maar met Arie heb ik natuurlijk altijd een ruggespraak.
Morgen weet ik hopelijk meer.
Bedankt voor al jullie fijne reacties.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ik heb vandaag het verband eraf gehaald. Het zag er best goed uit. Natuurlijk is het gaatje nog open en erg gevoellig. Ik heb er weer een dun durkverbandje omgedaan en hem in zijn nieuwe hoefschoen gepropt. In het begin sloeg hij echt alle kanten op maar nu staat hij er rustig mee op stal. Morgen ga ik proberen of hij er mee naar buiten kan. Hij loopt nu een ieder geval niet mega kreupel. Het is eerder voorzichtig.
Dus ik heb goede hoop.
Dus ik heb goede hoop.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.