Tussen de middag kwam ik terug van werken, liggen ze allebei heerlijk in de zon(dacht ik). Heerlijk met het koppie omhoog naar elkaar te kijken.Ga ik ze 's avonds lekker ophalen, wil alco niet komen.
Ik had al iets van ,hier klopt iets niet. Nog een keer geroepen, hij verzette 1 pas. Kreupel, niet te geloven zo kreupel. Ik even snel naar zijn benen gekeken(in de wei kan ik ze niet gemakkelijk oppakken(hengst met ander paarden om zich heen is niet echt makkelijk

Hij moet dan een ieder geval een hoefschoen aan.(heb een easyboot maar die is natuurlijk te groot). Ben de hele dag aan het bellen geweest voor een easysoaker. Bij alle ruiteresport of medicalbedrijven hebben ze ze wel maar er zit minimaal een week levertijd op(dit is toch gewoon achterlijk). Na lang zoeken was er een bedrijf die er een op voorraad han en die heeft hem opgestuurd. Heb ik als het goed is morgen in huis.
Alco en pino staan me nu vanuit de stal zielig aan te kijken, WIJ WILLEN NAAR BUITEN, maar dat mag niet. Pino kan wel maar dan is alco niet meer rustig en dat kan natuurlijk niet.
Dus ik baal verschrikkelijk.(en n u maar afwachten)