Ook andere stalling kijken [edit]: zit nu met buikpijn...
heerlijk lekker rustig, al ben ik benieuwd of de oude staleigenaar nog wat van zich laat horen 
zal wel denk ik
maar nu lekker genieten en lekker boscrossen!!!!
als het een lekker bos is, kom ik gewoon een keertje naar je toe

zal wel denk ik

maar nu lekker genieten en lekker boscrossen!!!!

als het een lekker bos is, kom ik gewoon een keertje naar je toe

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Als die man dat nodig vindt om nog wat te laten horen dan moet hij dat zeker doen (hij heeft trouwens alleen het telefoonnummer van Dennis niet ons adres zei zij heel dapper
).
Om een indruk te krijgen van de stal en de omgeving dit is de website:
http://www.come2me.nl/sites/index.php?b ... rsterhoeve
Wat wil een mens nog meer!!!

Om een indruk te krijgen van de stal en de omgeving dit is de website:
http://www.come2me.nl/sites/index.php?b ... rsterhoeve
Wat wil een mens nog meer!!!
Klopt, Sven en Cratos staan er ook bij. Toen we hadden afgesproken dat we zouden komen wilde ze graag foto's hebben om op de site te plaatsen. De foto van mij met Ros die erbij staat had ik trouwens niet gemaild maar die heeft ze van FW
.
Voordat Sven naar die vriendin van me gaat willen we hem in ieder geval een maandje bij de andere jongens zetten om hem weer een beetje handtam te krijgen in de zin van netjes aan een touwtje meelopen, en een borstelbeurtje accepteren enzo. En hij moet gecastreerd worden omdat hij bij haar merries gaat lopen. Vandaar dat Sven er ook bij staat.

Voordat Sven naar die vriendin van me gaat willen we hem in ieder geval een maandje bij de andere jongens zetten om hem weer een beetje handtam te krijgen in de zin van netjes aan een touwtje meelopen, en een borstelbeurtje accepteren enzo. En hij moet gecastreerd worden omdat hij bij haar merries gaat lopen. Vandaar dat Sven er ook bij staat.
Ziet er allemaal mooi uit op de nieuwe stal, veel plezier daar.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
beetje late reactie maar mijn eerste reactie op het verhaal over je vorige staleigenaar is; van wie is die pony eigenlijk? hoe verzint ie het zeg.
Ja geeft jullie (en even een applausje voor Dennis() groot gelijk dat jullie je paarden hebebn ingeladen en weg gezet.
Jullie hebebn jezelf ook goed ingedekt door eerst info te halen bij de politie dus einde verhaal
Ik geloof niet dat je iets van je vorige staleigenaar zult horen, want die weet ook wel dat hij alles behalve in zijn recht staat, kwakzalver!
Nu lekker relaxed de bossen in en een dikke zoen voor Dennis (wel fijn dat hij je zo steunt met je diertjes)
Ja geeft jullie (en even een applausje voor Dennis() groot gelijk dat jullie je paarden hebebn ingeladen en weg gezet.
Jullie hebebn jezelf ook goed ingedekt door eerst info te halen bij de politie dus einde verhaal
Ik geloof niet dat je iets van je vorige staleigenaar zult horen, want die weet ook wel dat hij alles behalve in zijn recht staat, kwakzalver!
Nu lekker relaxed de bossen in en een dikke zoen voor Dennis (wel fijn dat hij je zo steunt met je diertjes)

Dennis is gelukkig ook helemaal lijp van het paardengebeuren (mijn eerste vriendje dat ik met het virus heb kunnen besmettenCarolinef schreef: Nu lekker relaxed de bossen in en een dikke zoen voor Dennis (wel fijn dat hij je zo steunt met je diertjes)

Ben inderdaad blij dat het allemaal achter de rug is bij de oude stal en we hebben niets meer van de eigenaar gehoord gelukkig.