Ik ben de manen van Mabel behoorlijk zat.... Ze willen ook niet hangen en zitten zoals ik het in gedachten had..... De helft staat soms nog steeds rechtop, er is aan geschuurd enzo. Het hangt er maar wat te hangen.... Ik denk ook dat ze nu zo'n beetje uitgegroeid zijn en ik ben niet echt happy meer mee.... Eerst vond ik het wel wat hebben, maar na een aantal foto's gekeken te hebben van toen ze nog korte manen had, wil ik dit toch weer steeds liever.... Ook is Mabel nu weer helemaal slank, echt een mooi lijntje heeft ze nu, en haar nek is ook niet meer zo ongelooflijk dik, dus ik denk dat korte manen heel goed bij het geheel passen weer!
Ik vind het altijd leuk om met de manen bezig te zijn, lekker vlechten en tutten, maar daar heb ik de shet Doortje nu voor waar ik me op uit kan leven met haar lange maantjes, dus ik denk dat ik het wel weer aandurf met Mabel!!!

Toch vind ik het wel lastig hoor!

Ik heb even een paar foto's opgezocht van Mabel toen ze nog korte manen had en hoe het nu is. Ik zou wel graag jullie mening willen weten wat jullie in mijn geval zouden doen. Ik weet dat ik het zelf moet beslissen maar ik wil gewoon even weten wat de meerderheid vind!
Dit was Mabel met korte manen, 2 jaar geleden. Hier had Mabel nog een ongelooflijke dikke nek, en was ze aardig dik, dat is er nu wel vanaf hoor! Tis weer een mooie slanke meid!

En ter vergelijking even een foto van hoe het nu is: (toen had ik met gel de manen mooi recht naar beneden hangen maar zo zitten ze normaal gesproken niet hoor zo netjes....

Hier nog een foto van de achterkant met korte manen:

En nog één van nu:

Aan de ene kant vind ik het wel zonde en moeilijk hoor om ze zomaar eraf te knippen na bijna twee jaar sparen. Maar het valt me gewoon best wel tegen. Ik heb het in ieder geval geprobeerd, en ik snak nu toch best wel naar een strakke fjord weer!

Geef je mening! Wat vind jij???

Groetjes,
Jessica
Mabel & Doortje