kwilde net gaan douche totdat k dat prachtige geluid van een paardenvoetjes hoorden op de weg dus k wachten tot ze kwamen en yaaaay jamme rgenoeg geen fjord waren politie paardjes maar tog heel leuk
Daar komen ze aan...*checkt voor fjordje maar ken em niet zien *
En daar zijn ze
En daar gingen ze weer
Vinden jullie ook niet dat politie op fjordenpaardjes moeten rondlopen
haha had het er vandaag nog over dat de politie me wel leuk leek, en de bereden politie ook wel maar dat ik in zon grote stad als rotterdam het lef toch niet heb
Dus toen werd er gezegt van: dan word je toch wijkagent in ruinen op je fjord haha
Moest daar meteen aan denken toen ik je fotos zag
Hier kennen we dat niet bereden politie
Maar fjorden zijn er niet geschikt voor denk ik
Unique 18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
Ze hebben het geprobeerd met Quarters, maar met gewone warmbloed paarden die groter zijn maken ze veel meer indruk, dus de Quarters zijn er al weer uit. En Fjorden zijn ongeveer even groot dus zullen geen politie paarden worden.
Nah ik denk dat fjorden er wel geschikt voor zijn als je ze een beetje lenig maakt en dan heb je wel de goede hoor! Want fjorden zijn vaak niet zulke heethoofden als somige van die paarden!
Zou wel leuk zijn maar ik denk dat juist 'hete' paarden wat meer indruk maken. Een hoge aaibaarheidsfactor is niet zo functioneel bij de politie denk ik.
Fjorden zijn te klein voor politiepaarden. Ze maken te weinig indruk zoals Pablo zegt. Zou opzich wel grappig zijn, maar ik denk dat ik het nooit zal zien gebeuren!
Idd, eerst vier jaar de normale opleiding, daarna nog drie jaar straatwerk ed, en dan kun je het bij de bereden politie proberen
@Amber: in welk district ga je stagelopen?
Vorig jaar bij de Vierdaagsefeesten in Nijmegen werd er iemand door een kerel keihard neergeslagen, toen heeft een vriend van mij snel de aankomende bereden politie gewaarschuwd en die galoppeerden knalhard achter die kerel aan...en ze hadden m te pakken. Was wel stoer om te zien, echt iedereen dook aan de kant voor de paarden
haha, ikkan die man die rechts rijdt!
das Jelle, een kennis van mij!
die paarden zijn echt ultra rustig.
toen FC Utrecht vorig jaar de beker won, stond ik naast zo'n paard....
echt joh, geven geen kramp.
maar volgens jelle zit er een soort knop op, waardoor die opeens kan exploderen als het nodig is...
ga nog steeds een keer met hem mee...
Ydel: Fjelljon x Bjorgard
veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
[quote="Daphne"]Idd, eerst vier jaar de normale opleiding, daarna nog drie jaar straatwerk ed, en dan kun je het bij de bereden politie proberen
@Amber: in welk district ga je stagelopen?
Het is inderdaad ook maar hopen dat je daarna nog wordt aangenomen. Ik heb opgegeven in Gelderland Midden. Maar ik zit nog met een probleem. Je had niveau's 1,2 .. Ik weet niet meer helemaal hoe het zit. Maar ik ga voor niveau 2 maar daar moet je 17 1/2 voor zijn wil je je op kunnen geven. En ik ben net 17 als ik van school kom! Dus dan is het nog een half jaar wachten met het opgegeven !
nee niet doen, ik vind dat de politie toch een soort gezag moet uitstralen en denk dat als ze op fjorden aan komen zetten ze alles behalve serieus genomen worden.
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!
Het zou denk ik heel leuk lijken en iedereen zou ze wel willen aaien e.d. maar ik denk niet dat ze indrukwekkend genoeg zijn voor een groep hooligans o.i.d. Wat fjorden in ieder geval wel hebben is een koelbloedig karakter.... Het zou misschien wel kunnen voor een soort van controlerit zoals de agenten op de foto waarschijnlijk doen.