Ik lees hier al behoorlijke tijd mee,en wil ook wel een bijdrage leveren om het forum terug een beetje actiever te maken.
Ik ben Annick,39 jaar en woon in het antwerpse. Ik heb vroeger als kind jaren de paarden van een fjordenfokker verzorgd,toenertijd ook heel wat keuringen etc mee gedaan en ook zelf enkele fjorden gehad.
Op mijn 20 de overstap gemaakt naar de 'grote' paarden,enkele jaren jumping gereden maar door gebrek aan talent(van mij

Het laatste jaar het plezier in de dressuur ook wat kwijtgeraakt:de manier van rijden die verwacht word op wedstrijd niveau ligt me gewoon niet en ik maak me ook hoe langer hoe meer druk in de vaak oneerlijke jurering.
Enkele maanden geleden dan ook de knoop doorgehakt en mijn jonge dressuurpaard verkocht en terug een fjordje gekocht:
Roxana du bois de Villée(Tempo x Brijol), een merrie van 2015.
En momenteel zwaar in dubio...
Mijn andere dressuurpaard houden of die ook verkopen en nog een fjord erbij?Er staan momenteel wel enkele interessante fjorden te koop en dan kriebelt het best,maar mijn schimmel is ook een heel leuk paard en ik ben bang dat ik na een tijdje misschien toch spijt krijg.