Guus @ ABOP 2015 (zadelproef)

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
boyar

Re: Guus @ ABOP 2015 (zadelproef)

Bericht door boyar » ma 23 nov 2015, 14:15

Ja, ben zo,n 11 jaar geleden van een jonge hengst afgevallen tijdens die buitenrit, het ging heel goed totdat die andere hengst ging rennen, toen ging die van mij aan het bokken en dat zat ik helaas niet uit en daar lag ik, voor het publiek, gebroken en gekneusde ribben en de hengst zakte, jammer want dat was echt een leuk dier...
BOYAR (Jolster x Melissa) Z1 + 2 eindstand. Bedankt topper voor de mooie tijd, veel van je geleerd!

Jelmer ( Beart 411 x naen ) 8 jarige Friese ruin. ( stamboeknaam : Witte fan E Boppelannen )

Z1 + 2

Bella Donna L (Goffert 369) L1 + 8
Marissa

Bericht door Marissa » di 24 nov 2015, 11:38

boyar schreef:Ja, ben zo,n 11 jaar geleden van een jonge hengst afgevallen tijdens die buitenrit, het ging heel goed totdat die andere hengst ging rennen, toen ging die van mij aan het bokken en dat zat ik helaas niet uit en daar lag ik, voor het publiek, gebroken en gekneusde ribben en de hengst zakte, jammer want dat was echt een leuk dier...
Oei dat klinkt echt heel vervelend! Jammer dat het op die manier ook is afgelopen.. Welke hengst was dat? :)
Hanne (v. Anton) & Hinde (v. Timor), Preben (v. Tempo), Lysne (Hanne x Gio), Ølvy (Hinde x Gio), Oryza (v. Jelte), Phine (Lysne x Rudsmo Rune) en Perle (Preben x Rudsmo Rune
boyar

Bericht door boyar » di 24 nov 2015, 21:26

Dat was de hengst Wladimir, een jonge Inco, was een ontzettend gaaf dier!!
BOYAR (Jolster x Melissa) Z1 + 2 eindstand. Bedankt topper voor de mooie tijd, veel van je geleerd!

Jelmer ( Beart 411 x naen ) 8 jarige Friese ruin. ( stamboeknaam : Witte fan E Boppelannen )

Z1 + 2

Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » do 26 nov 2015, 12:54

boyar schreef:Ja, ben zo,n 11 jaar geleden van een jonge hengst afgevallen tijdens die buitenrit, het ging heel goed totdat die andere hengst ging rennen, toen ging die van mij aan het bokken en dat zat ik helaas niet uit en daar lag ik, voor het publiek, gebroken en gekneusde ribben en de hengst zakte, jammer want dat was echt een leuk dier...
Is dat alweer 11 jaar geleden :x wat gaat de tijd hard. Zie je nog gaan...auw.
Geluk is de vrucht van intens werk
boyar

Bericht door boyar » do 26 nov 2015, 18:08

Haha, nou als ik eraan denk dan voel ik het ook nog... >;)

Ook precies voor het publiek, zo jammer... :roll:

Was wel een gaaf paard he??!!

Z1 + 2

Plaats reactie