Zo stonden bij ons aan huis voorheen acht paarden en zijn dat er nu nog vier

De fries die bij ons stond is van een goede vriendin en zij heeft nu zelf een huis waar hij heerlijk aan huis kan staan dus hij is een paar weken geleden naar zijn eigen vrouwtje verhuisd, hartstikke leuk natuurlijk voor ze!!
Max en Katrien, mijn oude verzorgfjord en shet zijn vanwege verhuizing van de eigenaresse naar Sint-Maarten verhuisd naar een nieuw baasje. Zij keek er zelf niet meer naar om en haar ouders waren dat eigenlijk wel zat, die betaalden verder keurig iedere maand terwijl zij dat eigenlijk moest doen maar dus niet deed, dus er is voor hen een ander baasje gezocht en zij zijn afgelopen weekend dus opgehaald, kostte me wel wat traantjes aangezien Max wel echt mijn oudste fjordenliefde is maar gelukkig zijn ze bij een heel leuke meid terecht gekomen en kunnen ze fijn bij elkaar blijven!
Ons lieve schimmeltje, Elegant staat momenteel bij Rianne Zwarts, zij rijdt hem verder door aangezien dat met mijn zwangerschap niet meer wil en hij ook niet stil moet komen te staan. Overigens staat hij ook nog steeds te koop dus zal hij hoogstwaarschijnlijk niet meer bij ons terugkomen.
Dus blijven over, Blaze, Aike, Joost (deze drie gaan nooit meer weg) en Tara van Esther, zij blijft nog tot volgend voorjaar.
Eerst maar eens onze drie gele rakkers:

Tara en Blaze lekker eten samen:

Tara, Blaze en Aike aan de lunch:

De hele club:

Maar ook Elegant zoeken we regelmatig op, we proberen ieder weekend even bij hem langs te gaan:

2x blij ei

En nog wat willekeurige foto's van de paardjes, nog inclusief Max en Katrien:

En als afsluiter mijn grote liefde Aike

Nou geen hele bijzondere foto's maar toch leuk

Alles gaat hier verder prima ook met alle diertjes. Verder kijken we uit naar onze kleine, we zijn uitgerekend op 2 augustus dus Aike en Blaze hebben ook heeeeeeel lang verlof momenteel

Groetjes van ons uit Duitsland