Even weer een update van Viola en Beer. Het penthouse voor de dame en heer is inmiddels af en sinds een maandje staan ze 's nachts op stal. Voor beide partijen gunstig want het land is minder vertrapt (ook al hebben we een bakje nu) en Viola kan 's nachts lekker rustig haar hooi opeten en Beer is weer helemaal in model nu!

Niet de scherpste foto maar je krijgt een indruk zo... in de meest linkse box hebben we nu 50 pakjes hooi en vlas en brokjes en de kruiwagen, etc staan. De schuur wordt nog zwart, ons andere bijgebouw is in exact dezelfde stijl en hoe mooi dit ook is, alles in dezelfde stijl is nog mooier natuurlijk. De deuren blijven zo en de kozijnen en windveren worden wit.

Dit cadeautje krijg ik iedere ochtend. Voor mijn werk zet ik de paarden lekker in de wei en meestal is het zo mooi! Ook als het regent geniet ik er nog van!

We hebben ook een klein bakje en ik wilde graag wat leuke plaatjes van de knollies, zo gezegd, zo gedaan. Beer het slagschip eerst in beeld!

Viola trippelt ook vrolijk door de bak! Ze wordt steeds mooier! Het scheren bleek een goede move want ze is veel energieker!

Het echtpaar samen!

Viola mocht gisteren voor het eerst mee naar een ander bos met de trailer. Ze heeft alles bij elkaar gebruld en we hebben een flinke discussie bij het opstappen gehad. (ze volgt een bootcamp momenteel

Beer is al zijn vetjes weer kwijt, thank god!

En de laatste, omdat ze zo lief zijn!

Bedankt voor het kijken! Nu zijn jullie weer even up to date.