tuigmaker gezocht
tuigmaker gezocht
Wil je aan de slag met je paard na 2 jaar...breekt je tuig aan alle kanten op de stiksels door. Gaat dus om mn mentuig
Zoek dus iemand die gespen kan plaatsen en stiksels opnieuw maakt, omgeving Coevorden, Emmen, Hoogeveen. Steenwijk mag eventueel ook.
Zoek dus iemand die gespen kan plaatsen en stiksels opnieuw maakt, omgeving Coevorden, Emmen, Hoogeveen. Steenwijk mag eventueel ook.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Re: tuigmaker gezocht
Tom vd Brink zit hier in Oldemarkt, daar gaat ons tuig allemaal heen.
Heb ook goede ervaring met Harry van den Bosch in Nijeholtpade, die is misschien iets duurder, maar ook heel kundig.
Heb ook goede ervaring met Harry van den Bosch in Nijeholtpade, die is misschien iets duurder, maar ook heel kundig.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Hooghalen zadelmakerij polane mischien?
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Ik kom weer met mijn vertrouwde adresje, Ruud Korst in Hollandscheveld. Een echte vakman en niet duur.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Een op de naden los gebroken leidsel is te repareren neem ik aan.
Kunnen ze een gesp vervangen van het borststuk waar de nekriem aan vast moet of moet je dan een heel nieuw boratatuk kopen?
En iemand enig idee hoeveel zoiets ongeveer kost?
Kunnen ze een gesp vervangen van het borststuk waar de nekriem aan vast moet of moet je dan een heel nieuw boratatuk kopen?
En iemand enig idee hoeveel zoiets ongeveer kost?

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Volgens mij kunnen ze alles wel fixen, geen idee wat betreft prijzen. Ik heb zelf geen goede ervaring met Harry vd Bosch en ik weet dat Lisa ook slechte ervaring met m heeft gehad maar beide voor zadels en niet voor tuig. Ik denk dat Tom vd Brink wel een van de beste is in noord nl.
Ctje