Roosjuh schreef:Er zijn nog meer bossen als 'de veluwe', maar ik moet wel degelijk anders trainen.
Mijn merrie heeft namelijk tot half januari met een veulen (van 9 juli) aan de voet gestaan. Dan begin je je training wel weer overnieuw, maar we zijn alweer een heel eind op weg!
Ik rijd nu voornamelijk in de bak en aan de lange lijnen, dan pak ik straks het buiten rijden weer op als er ijzers onder zitten.
klopt zeker dit is maar een klein stukje veluwe , twee stukjes eigenlijk steek een weg over naar de Hei , dan heb je een goed zware ondergrond:)
maar gewoon een super lekker bos en dan lekker toeren doet ook goed,haha
momenteel moet ik zeggen rij ik net even wat meer in de bak, en ga dit weekend weer wat buigoefeningen oppakken aan de hand om hem wat losser te krijgen, merk door het alleen maar buiten crossen, dat die weer strakker word..
komt goed:)
ja merrie met veulen is anders natuurlijk die staan dan een lange tijd stil toch ?
ach het komt vast goed met iedereen heb er in ieder geval zin in ,
wil binnenkort ff de veluwe in epe oprijden , met de trailer is het een klein kwartiertje naar jagtlust vanaf stal , hopenlijk kunnen we daar de trailer even neer gooien, anders even een andere plek opspeuren,